Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '18

 
Kategori
Eğitim
 

Milli Eğitime Teşekkürler

Milli Eğitime Teşekkürler
 

Salih ARIKAN


Biz körler okulunda yatılı olarak okuduk. Küçücük bir çocukken evimizden ayrıldık. Hala bu dönemin acılarını yaşayanlar var.

Daha sonra milli eğitim aynı şehirde okuyanlar için servis hizmeti başlattı.

Benim gibi köylü çocukları yatılılığa devam ettiler. Ama yatılı okula devam. En azından aynı şehirde okuyanlar yatlılık zorunlu değil. Yatılı okulun kazandırdıkları çok. Ama derin yaralarda açtı yüreğimizde tam öpülüp koklanacağımız ana kucağında olacağımız zamanlarımız yatılı okulda ranzalarda geçti o yüzden yatılılık artık azaldı.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..