Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

Milliyet blog ailesine (asker selamı)

Milliyet blog ailesine (asker selamı)
 

Bütün milliyet blog arkadaşlarıma selam olsun. Aranızdan 6 ay gibi bir süre uzak kalacağım. Vatani görevimi yapmak üzere Edirneye gidiyorum. Dileğim; oradan da gönüllü olarak güneydoğuya gitmek. Kim bilir belkide yazılarımın sonuncusudur bu. Allah şahadet şerbetini içmeyi nasip etsin.

4'ÜNCÜ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI KEŞAN EDİRNE

Aslında dün gece saat 03:00'da Kısa dönem er olarak Edirne çıktığını gördüğümde kendime kızdım, üzüldüm. Her Türk genci gibi ben de askerliğimi uzun dönem yapmak ve hatta er olarak yapmak için girişimde bulunmama rağmen sonuç alamadım. Güneydoğuda bir yer istemiştim ben. Sarıkamışta daha savaşmadan şehit verdiğimiz 90.000 askerden daha mı kıymetliyim sanki, bana Edirne çıktı diye söylenip durdum. Bu ülkede askerliği bir yük ya da zaman kaybı olarak görenlere sözüm ise; BU ÜLKENİN EKMEĞİNİ YİYEN HİÇ BİRİNİZ , BENİM; SARIKAMIŞ'DA VE ÇANAKKALE'DE VERDİĞİM ŞEHİTTEN DAHA DEĞERLİ DEĞİLSİNİZ.

Düşüncem ise TSK'nın sınırları, bambaşka bir ülkedir, bambaşka bir devlettir ve bambaşka bir dünyadır. Sivil hayat çok berbat. ihanetlerle dolu, Ülkem çıkmaza girmiş, Türk Gençliği umudunu yitirme noktasında. Allahtan tek isteğim askerlik dönüşü, bu ihanetlerin hesabı sorulmuş ve bu dönemi tarihin kara sayfalarına gömülmüş olarak bulmaktır.

Bütün Milliyet blog yazarlarına saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

 
Toplam blog
: 7
: 577
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde doğdum. İlk, orta ve lise eğitimimi Kırıkhan'da tamamlayıp üniversite..