Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Dostluk
 

Milliyet Blog haydi çaya...

Milliyet Blog haydi çaya...
 

afiyet olsun :)


- Dilek hn. siz şöyle geçin lütfen kedi kadar bile yüzemiyorsunuz madem, Allah muhafaza.

- Tamam Metin bey panik yok , burası Beşiktaş iskelesi , sizin canavarlardan olsun sanmam, Van Gölü mü burası , hem maşallah siz varsınız Ali bey gelecek , biz de deniz süvarisi çok, boğulmamı seyre dalmazsınız heralde.

- Yaa şey, tabi tabi öhömmm, yani normal biri düşse valla Ali’ye Gülcü’ye lüzum yok tek kolumla kurtarırım da maşallah size bizim gibi on kişi lazım var mıdır kine blog da ? (zaten niye Beşiktaş'a geldiksek, Kadıköy'ün suyu mu çıktı)

- Ay teessüf ederim sizde mi ? ayol ne olur balık dan hallice etliysek ? uçağa almazlar, helikoptere yanaştırmazlar, denize düşsek demek sizin öcülerinize mi sarılacağız , tamam tamam anladım beeen hüüüüüü…..

- Yaa aşk olsun tamam bağırmayın yaw şimdi Zeynep Gülay hn. falan duyacak iki dakikada teşkilatı kurar Leyla hn. ın desteğiyle , üstüme üstüme gelirsiniz yeminlen. Şaka şaka yaptım ben size ehe ehe ...

- Nesseee, hadi ilk buluşmada çıngar çıkarmıyım . Aaaa bakın Mesut bey geliyor, o ney öyle gran tuvalet, burdan da kızı istemeye mi gideceğiz nedir ?

- Hayırdır Mesut bey çok şıksınız da, altı üstü deniz kenarında bir çay içecektik birkaç arkadaş.

- Olabilir Metin' ciğim , ben her daim böyle hazır ve nazır olayım da ne olur ne olmaz bakarsınız akıllanır o dede de razı olur, hazır bu kadar kalabalığız belki bir çıkarma yaparız kız evine...

- Ooo süpersiniz vallahi yakışır.

- Sağolasın , Murat bey gelecekti bizim dadaş, o da gezme deyince dayanamaz sağolsun, geldi mi, gördünüz mü ?

- Yoooo görmedik henüz, Palandöken üstünden Beşiktaş geze geze anca gelir sanırsam.

- Ayy bilseydim benim Sim'i alırdım yanıma, oda tatlı cadıları getirirdi hem hemşehriler , şuracıkta kaynaşırdı çocuklar ne güzel, tühh, başka zaman artık.

- E o zaman Metin’de kendi bilmiş kızını getirirdi , bibliyofil bey minik delikanlısını , Tarık Azra ve Nihat bey prenseslerini, bende benim bal torunları, Allahhh tadından yenmez onlar.

- Bir gün de öyle yapalım, hem Özlem’e de söyleriz, o tombul kuşu getirsin, benim kızla ikiz gibiler valla, karıştırmadan evlere dönersek şaşarım :))

- Tamam bir dahaki sefere öyle yapalım.

İç ses : Ay benim yaptığım organizeden de başka bir şey beklenmez yani çatlıycam sıkıntıdan, 3 kişiyiz daha ayol.

- Yaa başka kimler gelecek Dilek hn. çay başıma vurdu şimdi başlıycam içmeye heee…... ajda bardakta balık olucam….

- Yaa iki dakka daha sabredin Metin bey , ben ne yapayım accık zayıf görüneyim diye üç gündür ağzıma lokma sürmüyorum, valla ben çağırdım ama gelirler mi bilmem , Özlem, Z.Gülay hn., Sema hn.(Sener), ayrıntılardan çıkabilirse Aynur hn., çok uzak, sanmam ama keşke gelebilseler Beyhan hn., Alev hn., Ümit Bey, Okan bey, Madamex, Zadig, Necip Bey , Fahrettin hocamla yengemde inşallah...

- Oyyy onlar zor da, sizde Allah’tan üç beş kişi bir çay içelim dediniz heee , o ney öyle yok muydu başka ?

- Şeyy yok canım birkaç kişicik daha çağırdım ama şeyy, kem, küm....

- Hadi hadi sıkılmayın kimler gelecek dökülün.

- Yaa Narın içi de var , çiçeği de var :)), sonracığıma Dinozor , kedilerin sevgilisi Ufaklık , kuşkayası,

Süleyman Ekim
, o soy ismini kendimde düşünemiyorum Serap İnce, İlyas Bayram, Emel Dedeoğlu,

Nazan Köseoğlu (bebiş bekliyor sanmam) , Kaliteli Yaşam, Mehmet Onkibar (aşk gözünü âmâ etmiş yolu bulabilirse artık) , minik dostlarımız hayvanların prensesi Başak Pirtini , Ahmet Balcı, Felsefice ,

Hadi Zeynep (hakkatten hadi artık Zeynep) , sessiz çığlık, meleklerin kankası Sabiha Rana (artı çingen) ,

Sayın yazarım Esra , Sevim Özkan abla, hemşehrilerim mihasu, Oktay Demir, sonraaaaa yağmur zamanı, ay-can-zmr, moonlight, karga, Alyosa, duygusel ,

Talip bey(teyyareyle tepemize incek kısmetse) , başak-33, shalimar, cesaretin evi , H.Hüseyin Dulun,

Arif bey(hayranlarından yakayı sıyırabilirse), şair yürekli Meral Yağcıoğlu, sooonraa Semra Sobacı, Feraye Güneş, Yıldız Nihat, Öykü , Erol Işık, Seyran Aksoy,

Ömer S.Çetin(nergis de getirecek inş.) , İzmir eşrafından da Havva , Meral Başol, Iysestraa’yı davet ettim :)))

Haaaa birde yeni yazarlarımızdan can dostum Serpil’ im Elaser’im geliyor prensesiyle beraber , gönüllü emekçi yorumcum Serhat’ ı da çağırdım ama onu hiç sanmam İstanbul'dan korkuyor kanımca:))


- Birde yeni tanışıp çağırmaya çekindiklerim oldu ama haber alırlarsa belki onlarda gelir, Yapukay, Mehmet Sağlam, Gülden Işık, Yücel Evren gibi…


Yaaa inşallah kimseyi unutmamışımdır ayyyy dalgın kafamm, dur bakıymm başkaaaaaa, başkaaaaaaaa....

.....................................
.....................................
?????????????????????

- Aaaaaaaa !!!!!!!!!

Nerdesiniz ayol ???????

Metin
Beeeeyyy, Mesut Beeyyyy, anammm bayılmışlarrrr, huuuuuuu, çay getiriiiin, garsoooooon, çaaaaaaayyyyy….

ühüüü...ühüüü....

*** minik bir öyküyle , siz sevgili yazarları tanıdığıma, paylaşımlarda bulunduğuma ve burada olmaktan ne kadar memnun ve mutlu olduğumu belirtmeye ihtiyaç duydum, ismini unuttuğum olmuşsa affetsin, sevgilerimle, iyi ki varsınız, varolun.

Dilek Çınar

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..