Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '15

 
Kategori
Kitap
 

Milliyet Blog yazarlarının meyvası-Acımadı ki

Milliyet Blog yazarlarının meyvası-Acımadı ki
 

KİTAP,ACIMADI Kİ


48 Milliyet Blog yazarlarının çocukluk anılarını yazdığı bu kitapta yer almayı çok isterdim,

Tüm arkadaşlarımı kutluyorum,

"Birlikten kuvvet doğar"

Çok yazarlı kitapların ne kadar güzel ses getirdiğini yaşayarak öğrendim geçen senelerde,

İçerisinde yer aldığım "İmza Karın "ve "İmza Kızın" kitapları sayesinde,

İmza günleriyle, yazar olmanın heyecanıyla, yeni dostluklarla, gururla, mutlulukla, bezeli bir dünyanın kapısı açılıyor sana,

İsimlerini tek tek saymak isterim aslında bu blog yazarlarının,

Kitabı aldığınızda hepsinin ayrı hikayesinde kendi çocukluk anınıza da rastlarsınız belki kimbilir?

“Hepimiz çocuk olduk, farklı oyunlar oynayıp, farklı yerlerde büyüsek de hemen her çocuğun pek çok ortak noktası vardır” diye başlıyor Bekir Gümüş, kitaba yazdığı önsözde.

Çocuklar,  “Acımadı ki” diyerek, herşeye rağmen ayağa kalkar ve acıyı biriktirmeden yaşama sil baştan devam ederler.

Milliyet Blog yazarlarını tebrik ediyorum, başarılar diliyorum ve bir sonraki kitapta yer alma isteğimi iletiyorum :)

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..