- Kategori
- Blog
Milliyet Blog

Bir siteye girelim dedik. Yazı yazalım dedik. Milliyet blog’u bulduk.
BU yazıyı unutmadan yazayım.
Burda çok insan yorum yazıyor.
Burda yazı yazılıyor. Ivır zıvır. Çok başınızı şişirmeyeyim.
Yorum yazdıktan sonra beğenilmeyen yorumlar karşısında yazınızda imla hatası var diyorlar. Daha net yazın diyor. Bu konuyu daha önce yazabilirdim aslında.
Yani BAHANE arıyorlar. İmla’ya takan arkadaş ve arkadaş grupları şunu söylüyorlar. Benim düşüncenle senin düşüncen aynı değil. Benim düşünceme gel diyor. Tabir yerindeyse kıllık ediliyor. Unutmadan söyleyeyim:
Bu kadar basit bir anlayışla bir yere gidemeyiz. Blogun amac nedir? Paylaşmak değil midir. Eeee ne o zaman. Bu ne demek oluyor. Bu sadece benim değil herkesin sorunu. Nice hakaretler dinledik burdan. Onlara onların uslubuyla cevap verdiğim dönemler oldu. Onları saymıyorum bile...
Milliyet blog nereye koşuyor. Düşünmeden edemiyorum. BİTTİ