Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

22 Kasım '09

 
Kategori
Dostluk
 

Milliyet blogda 2.yılım arkadaşlarım

Milliyet blogda 2.yılım arkadaşlarım
 

SEVMEK GÜZELDİR.


Merhabalar,

Sevgili Milliyet Blog arkadaşlarım,

24 Kasım 2007 tarihinde sizlerle ilk yazdığım blogla tanışınca ve sizlerden yorum alınca ne kadar çok heyecanlandığımı hatırlıyorum.

İlk acemilik zamanlarımda bana yardımcı olup yazılarıma yön ve şekil veren tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum.

Hepsinin isimlerini yazmıyorum zaten o kişiler kendilerini biliyorlar.

Zaman geldi yazılarımı tam olarak olmasa bile oturttuğumu ve okunmaya değer olduğunu yorumlarınızdan anladım. 17.09.2008 de yazmış olduğum 100 üncü yazıma tam 73 yorum gelmişti ve bu beni çok fazla sevindirdi, duygulandırdı, ne kadar çok sevildiğimi hissettirdi bana 73 yorum, benim için süper bir yorum sayısı oldu bu, sayfama uğrarsanız görebilirsiniz.

28 Ekim 2008 de yazmış olduğum 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı isimli yazım ise o günün en çok okunan yazısı ili birinciliği aldı ve beni çok mutlu etti.

Aynı yazım bu yazımı yazdığım anda 10156 kez okunmuş olarak görünüyor.

24 Kasım 2009 da sizlerle birlikte arkadaşlığımız tam 2 yıl olacak, bu yazımı da bunun için yazıyorum zaten, evet sizlerle birlikte oluşumun 2.yılını doldurdum ve çok mutluyum.

Bu zaman zarfında birçok arkadaş tanıdım, hepsini çok sevdim, içlerinden görüştüklerim oldu, uzaktan arkadaşlıklarım oldu hepsini de çok sevdim.

Sevgili Sabiha Rananın doğum günümde Onlar kocaman çocuktu, yazısını yayımlaması beni çok ama çok mutlu etmişti.

Doğum günümde sayın Cansın Erol ablamın bana yazdığı doğum günü şiirini hiçbir zaman unutamam.

Sevgili Şennur arkadaşımın benim için Hülya adlı harika şiirini unutmam mümkün değil, beni Milliyet Blogun Prensesi olarak tanıtmış sağ olsun can arkadaşım, bu üç arkadaşıma da binlerce kez teşekkürler ediyorum.

2.yıl dönümümü kutlarken tarihi yazınca 24 Kasımın aynı zamanda Öğretmenler günü olduğunu hatırladım, bu önemli günde tüm Öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu ve mutlu olsun.

Bu güne kadar sizlerle 171 blog paylaşmışım, bundan sonra da uzun yıllar sizlerle birlikte olmak istiyorum, Allah nasip kısmet etsin inşallah, diyorum.

2.yılımı kutlarken aynı zamanda da Tüm Milliyet Blog arkadaşlarımın Mübarek Kurban bayramlarını kutluyor sağlık ve mutluluklar diliyorum.

Hepinize sonsuz sevgiler gönderiyorum.

HÜLYA GÜLCEK-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...