Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blogdaki şehzadeler!!

Milliyet Blogdaki şehzadeler!!
 

Hikâyeyi herkes biliyor burada!

“Bir ok attım kebap oldu!” diyen şehzadenin hikâyesi bugünkü konum!

Milliyet Blog’da da var bu tipler! Ayda bir iki ayda bir yazı patlatırlar, attıkları ok kebap olur!

“Bir ok attım kebap oldu”

“Bayıldım yazına Osman Abi! Ne derin bir anlatım, ne derin bir ironi!!”

“Yazında bir tane bile imla hatası yoktu Osman Bey! Yalnız bir ok attımdan sonra virgül mü konmalıydı noktalı virgül mü? Ya da konmaması daha mı iyi!”

“İyi!”

Düşünün ki Padişah sizlere ömür, bunu getirdiler başa!

“Bir ok attım kebap oldu!”

“Ferman Padişahımızın efendimiz!”

“Ne demek istedi şimdi bu Lala?”

“Ava çıkalım diyor!”

“Av zamanı mı Lala? Haçlılar sınıra dayanmış!”

“Ok atalım diyor!”

“Ulan adamlar topla tüfekle geliyorlar!”

Lala ne yapsın? Vermişler eline deliyi uğraşıp duruyor!

Gecenin ikisinde çağırıyor Lalayı! Hareminden!

“ Lala, bir ok attım kebap oldu!”

“İyi iyi! Kebap kaç porsiyon geldi Hünkârım?”

Böyle Millete böyle şehzade!

Şehzade olmak isterdim yani!

İşler kebap!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..