Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '11

 
Kategori
Haber
 

Minik Songül -7 derecedeki uzun soğuk geceye nasıl dayandı?

Minik Songül -7 derecedeki uzun soğuk geceye nasıl dayandı?
 

Bu Çocuk - Yedi Derecelik uzun bir geceye nasıl dayandı


Bir Mucize Gerçek oldu ve 2 Yaşındaki Songül Çelik 20 Saalik Aramadan Sonra Bulundu

Songül Çelik, babası ve annesi Mardin'den Konya'nın Beyşehir ilçesi Yeşildağ beldesine gelip çalışmak ve para biriktirip dönmek isteyen 9 kardeşin en küçüğü idi.

Dün saat öğleden sonra saat 2 de kayboldu. Ben haberi akşam okumuş ve gece uyuyamamıştım. Bütün gece çocuk inşallah kurtulur diye temennide bulunmuş ve Allah'a kurtulması için dua edenlerle beraber dua etmiştim. Benimde 2 yaşındaki kızım yanımda mışıl mışıl uyurken Songül'ün gece yarısı eksi yedi derece olan Ormanda hiç yaşama şansı olamayacağını soğuktan donup ölebileceğini düşünüp üzüldüm.

Geçen yıl History Channel'da Yavru bebek maymuna acıyan ve ona sarılarak uyuyan Leopar'ı düşünerek, belki insanlardan daha insaflı olan bir yaban hayvanı acıyıp Songül'e sarılıp sıcacık uyutabilir diye düşündüm. Belki bir mucize olabilğir diye umud ettim.

Songül'ün annesinin halini düşünemiyorum bile. Bence bir anne veya baba için en büyük acı kendi çocuğunun insanın kendisinden önce ölmesi yada kaybolmasıdır. Allah böyle acıyı kimseye yaşatmasın.

Herhalde insanın kendisinin ölümünden daha ziyade en korkunç olan olay kendi evladının ölmesi yada kaybolmasıdır.

Neyseki Songül bulunmuş. Bu haber doğrumu diye Yeşildağ Beldesi Belediye Başkanlığını aradım ve haber doğruymuş, Songül'ün de iyi olduğunu söylediler.

Songül'ün ailesine geçmiş olsun diliyorum. Umarım yaşadıkları o korkunç fakirlikten bir an evvel kurtulurlar ve o çadırda -7 derecede yaşamak zorunda kalmazlar.

 

 
Toplam blog
: 722
: 3755
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

A.Ü İktisat Fakültesi mezunuyum, daha önce Kazakistan ve Hollanda'da eğitmenlik ve tercümanlık iş..