Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Mistik Deneyimler ve Nefes

 

 

Nefesseansları sırasında ilahi deneyimler öncelikle vecd duyguları ve ışık vizyonları şeklinde gerçekleşir. Bazen geçmiş zaman deneyimi yaşayanlar dahi olur. Mistik deneyimler ile ilgili unutulmaması gereken tek şey bu tür deneyimler harika iç görülere ve her şeyin derin bağlantısının güçlenmiş farkındalığına yol açabilir. Bu farkındalıklar da bakış açımızı, yaşam ile ilişkimizi ebediyen değiştirebilir.  

Benim ilk mistik deneyimim melekler aracılığıyla oldu. Nefese başladığım ilk yıllarda yurt dışında bir nefes çalışmasına katılmıştım. Bir anda üzerinde nefes yaptığım yerin gittikçe ısındığını fark ettim. Önce yerden ısıtmayı açtıklarını düşündüm. Sıcaklık tüm bedenime yayılmaya başladığında bedenimdeki ısı değişikliğinin ısıtma cihazından kaynaklanamayacağını anladım. Bu beni saran, kucaklayan türden sıcaklıktı. Şimdilerde bu deneyimimi gerçek benliğimin meleksi yansıması olarak yorumluyorum.  

Sonraki zamanlarda benim gibi nefes sırasında enteresan deneyimler yaşayanlara şahit oldum. Yaşadıkları deneyimin Allaha karşı duydukları sevgiyi daha da güçlendirdiğini söyleyenler oldu. Sanırım insanın ruhu ile karşılaşması böyle bir şeydi. 

Yazımı Sevgili Hocam Judith Kravitz’in bir deyimi ile sonlandırmak istiyorum. “Nefes, tıpkı içindeki Ruh’un alevini ışıtarak karanlığı aydınlatan bir yol gösterici gibi olabilir”.

 

Sevgiler

www.nefestr.com

Sibel.kavunoglu@gmail.com

 
Toplam blog
: 615
: 248
Kayıt tarihi
: 09.11.10
 
 

Geçmişte finans sektöründe ağırlıklı olarak iyileştirme ve geliştirme projelerinin hayata geçiril..