Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

M.Kemal Yılmaz'a Armağan kitabı çıkıyor

M.Kemal Yılmaz'a Armağan kitabı çıkıyor
 

Eski Aydın Milletvekili Eğitimci şair ve yazar M.Kemal Yılmaz.


Haber:

Kendi haberimi kendim yazıyorum. basın mensupları ve gazeteciler arasında meşhur bir söz vardır, derler ki: " Bir köpek insanı ısırırsa bu haber değildir, ama bir insan bir köpeği ısırırsa işte bu haberdir" diye söylerler...Bu sözün ne kadar doğru olduğunu ben de bilmiyorum....Hani bir başka söz daha vardır, derler ki "  kel başını kendisi  kaşımayınca gönlü  hiç rahat olmuyor" diye...  Çalışmalarımla ilgili bir haberi de izin verin de ben yazmak istiyorum:

Abdülkadir Güler sanat, kültür bağlamında bu güne kadar birçok esere imza attı. Kaleme aldığı yapıtlarının çoğu Söke, Aydın ile ilgilidir. Her zaman gururla Sökeli olduğunu ifade eden  eğitimci, araştırmacı yazarımız Abdülkadir  Güler, bugüne kadar Sökeli Şairler Antolojisi, Sökeli Bir Güzel Adam Ahmet Güçsav, Aydınlı öykü yazarı ve öğretmen Mahmut Özay, Sökeli Şairler, Yazarlar - Güldeste, Söke Ovası destanî şiiri, belgelerle Atatürk'ün  9 Şubat 1924 'te  Söke' ye ilk geliş tarihi,  Umurlu’dan Mustafa Kemal Yılmaz’ın Hayatı ve Eserleri ve şimdi de Hayatı ve Eserleriyle Umurlu’dan Mustafa Kemal Yılmaz’a ARMAĞAN adlı eserleriyle ( 2. baskı ) , Söke adını Anadolu’ya gururla taşıyor.

Bu eserlerinin çoğu Söke ile ilgilidir. Abdülkadir Güler bir konuşmasında şöyle diyor: “ Ben memleketimi inkâr etmiyorum. Lakin 27 yıldır Söke’deyim. Tüm Sökelilerden yakın ilgi gördüm. Bundan dolayı ben de artık Sökeliyim ve Sökeli olmakla da iftihar ediyorum. Sökeli olmak tek kelimeyle Söke’ye hizmet demektir. Ben de Söke’ye ve Söke kültürüne hizmet ediyorum.

Benim bu son yazdığım kitap, Eski Aydın Milletvekillerimizden Sayın M. Kemal YILMAZ’IN hayatı ve sanat kültür bağlamındaki izdüşümü düşünceleridir. Sayın YILMAZ, şu anda Ankara’da ikamet ediyor ve rahatsızdır. 91 yaşında ihtiyar bir delikanlıdır. Yakından tanıdığım ve bir baba olarak saygı duyduğum bu yapıtımı Sayın Yılmaz’a bir ARMAĞAN olarak hazırladım. Bu kitabım daha önce de birinci baskısı 2007 yılında hazırlanmıştı, şimdi aradan beş yıl geçtikten sonra yeni ilavelerle, daha zengin bir içerikle 400 sayfa ve M. Kemal Yılmazla ilgili birçok fotoğraf ve belgelerle ortaya çıkıyor. Söke Cumhuriyet Matbaası’nda şu anda basılıyor.

Rahatsız olmama rağmen bu kitabın kenarda köşe de eksik kalmasına gönlüm razı olmadı ve üç yıldır üzerinde çalıştığım bu eserimi Allah’a binlerce şükür ki nihayet tamamladım. Sayın Yılmaz’a verdiğim sözü yerine getirmenin mutluluğu içindeyim, kitabım yakında piyasaya, sevgili okurlarımızla buluşacaktır “ diyor... Haydi hayırlısı olsun. Benimle ilgili bu haberi siz değerli Milliyet Blog dostlarımla ve de komşularımla paylaşmak istedim. Darısı dostlar başına olsun efendim...

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..