Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

13 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Monalisa

Monalisa
 

İnternetten alıntıdır.


Selamlar,
Ağabeyimin eski şiir defterinden bir şiiri daha sizlerle paylaşmak istiyorum.
Yazarı belli değil, çünkü şiir çok eski bir defterden alınma.

MONALİSA

Sen küçük, ben küçük,
Bir mahalle kenarında,
Beraber büyümüştük,
Okşardım diye saçlarını,
Bukle, bukle olur dökülürdü omuzlarına,
Bu halinle meleğim,
Benzetirdim seni deniz kızlarına,
Monalisa,

Bir sabah uyandım ki,
Gitti dediler,
Ne bir haber, ne bir selam bıraktı,
Seni başkasına vermişler.

Vefasız ayrılığın her gününde,
Sarhoş yatar sarhoş uyanırdım,
Her gördüğüm güzeli sen sanırdım,
Her geçen gemiye seni sorardım,
Her dalga bir mısra yazardı sahile,
Böyle yandı yüreğim monalisa,

Düştüm dillere,
Yıllar geçti aradan,
Bir balıkçı kızına gönül verdim,
Ama onu sadece karım diye severdim.

Kızım oldu kumral,
Burnu küçücük yanakları al,
Sana benzerdi monalisa,
Adını ona verdim.

Çok sürmedi bu eğriti saadet,
Bir kış günü vücudunu alıp götürdüler,
Kucağımdan,
Ölmüştü kızım, monalisam.

Şimdi kalbimde iki sızı,
Bazan sana ağlıyorum,
Bazan zavallı kızıma,
Biliyorum dönmeyeceksin,
Monalisa, Monalisa, , , , ,

Yıl:26 Mayıs 1966-Ankara

Nostalji 2, ,

Sevgiler size, ,

Hülya/Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...