Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Mor da olsa inek, inektir.

Mor da olsa inek, inektir.
 

Yabancı ortaklı şirket yöneticilerinin “Mor İnek” olabilmek, karizma yapabilmek, İngilizceyi ana dili gibi konuştuklarının altını çizebilmek ve bu durumu ilerleyen dönemlerde kariyer planlarında kullanabilmek adına Türkçemize soktukları yabancı kelimler yüzünden, artık arkadaşlarımla anlaşamaz hale geldim!

“ Yarın sabah erken kalkmam gerekiyor İstanbul’da “Blitz” çalışması var.

“ Anlayamadım ne çalışması var?”

“ Blitz....... Blitz”

“ Ne demek o be birader?”

“ Ne bileyim işte ya, şirkette satış departmanın da çalışan ne kadar Sales Developer varsa toplanıyoruz. Distributör supervisorler ve Area Sales Managerler de geliyor. Sabah brunch yapıp bölgeye çıkıyoruz”

“ Yok be kardeşim ben sözlük anlamını sormuştum!”

“ Onu ben de bilmiyorum.. Sen söyleyince merak ettim şimdi..Dur sözlüğe bakalım... Bil....Bili...Bili... Biliiii.. Bili”

“ Ulan bu tavuklarla ilgili bir şey olmasın?”

“ Blitz! Buldum işte; Hava saldırısı, bombalamak

“ Örgüt mü kurdunuz oğlum siz, bomba momba!”

“ Gaz işte be ağabey!”

“Bu olaya bölge çalışması deseniz olmuyor mu?”

“ O zaman tadı kalmıyor”

“ Ya bir şey soracağım, Fatih Terim bir dönem sizin şirkette çalışmış mı?”

“ Yooo, neden sordun ki?”

“ İngilizcesi çok iyi de!”

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..