Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Mor olmak istiyorum dengenin aseletini yaşamak

Mor olmak istiyorum dengenin aseletini yaşamak
 

Ne mavi kadar soğuk ne kırmızı kadar yakıcı

Ne kırmızı kadar atak ne mavi kadar durgun

Ne mavi kadar dingin ne kırmızı kadar heyecanlı

Ne kırmızı kadar güçlü ne de mavi kadar kabul edici olmak istiyorum

Mor olmak istiyorum

Sıcakla soğuğu aynı anda içimde barındırmak

Ataklıklığımın içinde durgunluğun, durgunluğun içinde ataklıklığımın izlerini taşımak

Heyecanımın içinde bir dinginlik, dingiliğim içinde bir heyecan olsun

Kabullenişlerimde güç, gücümde kabulleniş olsun istiyorum

Dengenin asaletini yaşamak…

Bazen kırmızıya yakın daha sıcak, daha enerjik daha güçlü bir mor

Bazen maviye yakın daha soğuk, daha dingin daha kabullenmiş bir mor olmak…

Ne asla tam kırmızı ne de asla tam mavi…

 
Toplam blog
: 28
: 1031
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

1983 doğumluyum. 2004 yılında Endüstri Mühendisliği Bölümünden mezun oldum. Mezun olduktan sonraYöne..