Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '22

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Mucizeler Hep Bizimle

Mucizeler Hep Bizimle

 

2019-2021 tarihleri arasındaki süreç bizim için çok zor gecen donemlerdi. Annem kanser hastasıydı ve haftanın 3 günü hastaneye gidip kan takviyesi yapmamız gerekiyordu. Annemin vücudu hem trombist üretmiyor hem de ayda bir normal kırmızı kan alması gerekiyordu. Almadığı zaman vücutta morarmalar başlıyor ateş 40’a yükseliyor ve yürüyemeyecek bir hale geliyordu. İlk baslarda bu durum çok zorlamıyordu ancak sonraki zamanlarda ayda bir olan kan alma durumu haftada bir kan alma durumuna gelmişti. Hastanede kana her zaman hemen ulaşılamadığını o dönemler anlamış oldum. İnsanın başına gelmeyince bu durumlar gerçekten anlaşılamıyormuş. Ancak çok şükür sevdiğimiz dostlarımız, arkadaşlarımız bizi o dönem hiç yalnız bırakmadılar. Elinden geldiğince yardım etmeye çalıştılar. Ama anneciğim daha fazla dayanamayıp 2021 Ekim ayında vefat etti. Ne kadar hasta olduğunu bilseniz de ölümü kabullenmek zor. Hele ki bu durum en yakınınızdaysa bunu kabullenmek gerçekten çok zor. Bu süreçlerde, annemin ölümünden bir hafta sonrasında ise sürpriz bir haberle Ömer Aslan’a hamile olduğumu öğrendim. Acı ve mutluluğun bir arada yaşanması ve hiç beklemediğim bir mucizeyi aynı zamanda karşılaşmıştım. Diğer beni şaşırtan şey ise Ömer Aslan’ın ilk doğduğunda ananesine çok benzemesiydi. İlk baktığında annem bakıyor sandım ve bu da bir tesadüf olamazdı. Hayatta her şeyin bir sebebi var ve yaşaman gereken sınavlar, alman gereken dersler var. Zor olanda bile bir kolaylık olsun.

Mevlana Celaleddin Rumi’nin dizelerinde söylediği gibi "Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. Öldüm der durur, yine de yaşarsın." 

Umudunuzu kaybetmeyin. Mucizeler hep bizimle.

 

Sevgilerle

 
Toplam blog
: 3
: 73
Kayıt tarihi
: 24.07.20
 
 

Merhabalar, 15 yıldır Turizm sektöründe çalıştım ve bu süre zarfında sürekli kişisel gelişim konula..