Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '17

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
65
 

Muhafazakâr Ak Parti Değişimden Bahsediyor, İlerici Muhalefet Anıtkabir Nöbetinde

Muhafazakâr Ak Parti Değişimden Bahsediyor, İlerici Muhalefet Anıtkabir Nöbetinde
 

Artık bende de ilerici denilen kimselerin ilerici olmadığı görüşü uyanmaya başladı ki zaten aynı toplumun insanları, birinde başı kapalı diğerinde açık böyle bir fark yaratır mı?

Ama işte muhafazakâr kesimin görüşlerini biliyoruz, adı üstünde muhafazakâr. Yani muhafazakârlıkta değişim olur mu?

Ama ilginçtir ülkemizde kendilerine ilerici diyenler değil muhafazakârlar değişimden bahsediyor.

Yahu ülkemizin değişime ihtiyacı var, şu dilinizden düşürmediğiniz demokrasi bile yeniden tanımlanmalı.  Sanki muhalefet muhafazakâr, Ak Parti ilerici.

Bugüne kadar değişimle ilgili muhalefetten hiçbir şey duymadım, varsa yoksa Anıtkabir’in duvarları… Sizin savunduğunuz değerlerde de değişim gerekiyor, çoğu Platon’dan kalma!

Ak Partinin bu yapıyla ilerici olması mümkün mü; ama adamlar ilerici işte, sen çarık giymiş Anıtkabir’de dolan dur!

Neyi nasıl değiştirirse değiştirsin adamlarda değişim fikri var mı var, bitti!

 

ali açıköz bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhaba Kerin Bey...İnat edip hızlı trene binmeyenler; hala kömürle çalışan kara treni özleyenlerden ileriye dönük yenileşme beklemek abesle iştigaldir...Selamlar.

cdenizkent 
 13.10.2017 19:34
Cevap :
"İnat edip hızlı trene binmeyenler; hala kömürle çalışan kara treni özleyenlerden ileriye dönük yenileşme beklemek abesle iştigaldir." Bu konuda biraz ben de sizin gibi düşünüyorum.  15.10.2017 19:48
 

Merhaba Korkut...İdris Küçükömer diye bir akademisyen bunu yıllar önce yazmış ve bilimsel temellere oturtmuştu: Uluslararası ölçeklere göre, Türkiyede sağ (İslami kesim) sol'dur; sol sağdır...Yani CHP zihniyeti gibi anakronik, tutucu ve dayatmacı bir zihniyetin "ilerici" ve solcu olması mümkün mü?..Hayır..Ama Türkiyede sadece din karşıtlığı solculuk olarak lanse edildiği için, CHP kendine sol demiştir...Aslında bal gibi tutucudur...Ama tuttuğu şey, benim "heykelcilik" dediğim anlayıştır... Selamlarımla

ali açıköz 
 13.10.2017 17:49
Cevap :
Ali Bey görüşlerinizi açıklamışsınız teşekkür ederim, selamlar.  15.10.2017 17:51
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6297
Toplam yorum
: 15353
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 632
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster