Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '10

 
Kategori
Siyaset
 

Muharrem İnce, yeni lider

İnternette tıklanma rekorları kıran Muharrem İnce’nin meclis konuşmasını dinledim.

Sonra tekrar dinledim.

Tekrar, tekrar, tekrar.

Hala kulaklarımda sesi.

İliklerime kadar işledi, burnum sızladı sızım sızım, sonra gözlerim yaşardı.

Etkilendim, çok etkilendim, çünkü dinledim, içtenlikle dinledim.

Dinletti kendini, dinletebildi, ağzına yüreğine sağlık kardeşim, ananın ak sütü helal olsun sana, bu toprakların ekmeği suyu.

CHP ‘nin içinde halkın gönlüne taht kuracak kim var öylemi? Sol’dan adam çıkmaz öylemi?

Var dostum var , çıkar dostum çıkar ne cevherler var bu topraklarda ne Muharrem İnce’ler var daha.

Yeterki önlerini açalım. Yeterki birileri bu memleketin bekasını kendi statülerinin, koltuklarının bekasıyla eş görmesin.

O birileri partisinin ve daha ziyade, bu toprakların menfaatini önceleyerek yolun açık olsun kardeşim, sıra sende, bayrağı sana devrediyorum desin.

Bir Kılıçdaroğlu adının bile İstanbul’da nasıl ciddi bir teveccüh gördüğü hatırlanırsa , Muharrem İnce eğer Baykaldan vitrin desteği görürse, Kılıçdaroğlu ve İnce nin vitrin şov’larıyla CHP çok ciddi atak yapacaktır bundan hiç şüphem yok.

Aman kardeşim İnce, bak rüzgar arkanda sakın kaybetme onu.

CHP’nin vitrinine sen çok yakışacaksın, daha şimdiden bunun işaretleri internetteki yorumlarda bolca var.

İnsan denen varlık çelişkiyi sevmez, çünkü beyin basit çalışma arzusundadır .Bu nedenle akıl ile duygular ve davranışlar birbiriyle uyumlu olmak ister. Çelişki hayatı çekilmez kılar çünkü.

Hatip’in hitabında iki komponent vardır.Ne söylediği ve nasıl söylediği. Ne söylediği akılla, nasıl söylediği duyguyla ilgilidir.

Baykal’ ın hitabında akılla ilgili kısımda bir sorun yok ancak duyguyla ilgili kısım vahim….

Muharrem İNCE, duygulara hitap etmiş ve duyguları keşfetmiştir şimdi sıra duygularla akıl ve davranışın koordineli çalışmasına gelmiştir .

Eğer duygularla davranış eşgüdümle çalışırsa (yani kendi içinde çelişkisiz olması için bu şarttır) seçim sandığında Muharrem İnce’nin CHP si ciddi oy alır. Tabii ki Muharrem İnce vitrine çıkabilirse,

Vitrine çıkartılırsa, Baykal geçit verirse.

Hadi Muharrem hoca sırtla solu, al götür Türkiye’yi Atatürk’ün işaret ettiği yere.

Herkes Muharrem İnce’nin meclis konuşmasını internetten en az iki kere dinlemeli, AKP’liler de dahil. Hemen şimdi.

İbrahim Erol

 
Toplam blog
: 135
: 694
Kayıt tarihi
: 31.08.09
 
 

Gazi Üniversitesi fizik lisans eğitiminin ardından, Marmara Üniversitesi'nde master, İTÜ'de dokto..