Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Mühre kattım silmeden

Mühre kattım silmeden
 

Mühre Kattım Silmeden


Sevdam benli dokusu senli kaygı duyduğum
El vurdukça kanıyor yarenin yarasısın
Sen yüreğin kokusu içten saygı duyduğum
Dil sordukça anıyor parenin darasısın.
 
Mevsimini seçerken hazanlara mı saptım?
Mühür gözüm süzülür banmaz kazılanlara
Sağ duyumu geçerken demek ki hata yaptım
Kalem kağıt üzülür kanmaz yazılanlara.
 
Kavi içimde bendin her türlü yıkamadım
Pınarım gözde giryan esip dururken yelin
Kora çalanım sendin dar zorlu çıkamadım
Anarak özde büryan mazim ararken elin.

Kırık anı her bir yan düştüm yine kısmetsiz
Dokunmasa da hayrın sen benim saklımdasın
Kesik yanım meczup can piştim sine haşmetsiz
Deme kaybolup yittin sen canım aklımdasın.

Yalnız beni bilirdim nazı kendini geçen
Üzmüşüm meğer seni kesip attım bilmeden
İki kat üstün çıktın azı bendini içen
Bitmez bu sevdam bitmez mühre kattım silmeden.  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..