Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '12

 
Kategori
Yılbaşı
 

Muhteşem 2012 hoş geldin!

Muhteşem 2012 hoş geldin!
 

Ben yaşlanmadım, yıllar yaşlandı, nufus kağıdım eskidi, ama ben eskimedim. Her gelen yeni yılı büyük bir iştah, büyük bir sevgi ile karşılarken, eski yılın her gününe teşekkür etmeyi hiç ihmal etmem.

İşte bu yeni yıl, Silivri'de deniz kenarına çok yakın, yol üzerinde GRAND HANCI OTEL deydim. Her güzel yeri, her harika hizmeti paylaşmak, genel karakterim. Bir gün düşünürseniz nereye gideyim diye, belki bir ip ucu olabilir.

Çok sevimli, cana yakın yönetici ve hizmet eden personel. Öyle ki hizmet eden personele ŞEVKAT adını vermekten dahi çekinmedik. Neden mi bize olan sunumları, her dakika bir ihtiyacımız olup olmadığını, sorarken yüzlerindeki o güzel tebessümler.

Eskiyen yılları arkamızda bırakırken, o yıllarda yaşanan her olayı da şaraba benzetirim. Bazı şaraplar çok beklediği sürece değer kazanır, güzel anılar da böyledir. Üstünden yıllar geçtikçe daha da değer kazanır. Bazı şarapları da hemen tüketmek gerekir, fazla dayanmazlar, içersin gider, markasını dahi hatırlamazsın. İşte eskiyen yılların içinde ki bazı günler de böyledir.

2012 Muhteşem bir şekilde geldin. Bu yıl tüm insanlık için, daha doğrusu her canlı için, dilediği gibi olsun. MUHTEŞEM YIL HOŞ GELDİN.

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..