Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

Muhteşem Yüzyıl Yaygarası...Cıcığı çıktı...

Muhteşem Yüzyıl Yaygarası...Cıcığı çıktı...
 

Yeni dizimizin yıldızı İtalyan patentli Meloş...


Muhteşem bir toplumuz vesselam...

Bir işin cıcığını çıkarmakta üstümüze yok...

Muhteşem yüzyıl dizisi üzerine bir blog yazdım...

İyi ki yazmışım...

Ülke yazanları,yazarları,yazar müsvetteleri,yazar fotokopileri,eleştirmen kopyaları...Vs... vs...

Yazan ...yazana...Siz deyin on...Ben diyeyim yüz...Komşular desin bin beş yüz...

Yazımı alıp Twitterden,Faceden,vs. bloglardan paylaşan paylaşana...Taklitleri gırla...

Ne yani hocam...Biz de yazamayız mı...yaaniii... diyenleri duyuyorum...

Benimkisi daha güzel neyim diyenler gırla...olabilir ;ama benden sonra yazan...10-0 mağluptur...taklittir...Bu böööle biline..

Benim huyumdur,birisinin yazısını okuyunca, bir daha o konuda yazmam...Ayıp olur...Etik olmaz...

Benim yazımı okuyanların sayısı 5 milyonları bulmuş...Burada tıklanan bile 5 binlere geliyor...

Ünlü köşe yazarları hukuk skandallarını bırakmışlar...Muhteşem Hürrem kadının cıcığını çıkarıyorlar...

Yazdığıma,yazacağıma pişman oldum arkadaş...Yönetmen,oyuncular, yapımcı habire beni arayıp teşekkür üstüne teşekkür ediyorlar...

-Sayende reytinglerimiz tavana vurdu...tavandan fırladı...Samanyolunun peşine takıldı...

-Mesut Abi,ne olur benim diziyi de eleştir diyenlerin haddi hesabı yok...

-Tamam...sabırlı olun...Meleklerini yüreğinden öptüklerim...Ulu milletimin zanaatcıları...Az sabırlı olun...benim de canım var...

İşimi gücümü bırakıp şimdi birçok diziyi eleştireceğim...Bana da yazık...Banka numaramı yolladım...Para peşin kırmızı meşin kardeşim...Bastır pangaya parayı...Eleştireyim seni...

Muhteşem Dizimizin set işçileri de bana olan minnet duygularını belirten şükran günü düzenleyeceklermiş...Efferin...İşte bööle olmalı yahu...İşsizliği bile önlemişim...Helal ossun bana...

Alameti Farika koyacağım...Yani bundan kelliii eleştirilerim ,TSE damgalı olecek kardeşim..yok öyle yağma...ISO Belgeliyim...

Tamam sıradaki kiiim...Yahşi Cezbe mi...Yok o bayatladı...Başka ,sıradaki...Cem Yıdırmaz mı...Oooo...yeni dizi mi okey...Hazırım...Şener Şan abimiz mutlak olmalı...

Benim eleştireceğim filmlerde,Laçivert gözlü...Gerdanı yayla gibi...Made in Germany esas kızlar olmalı...Esas oğlan biraz kart ve kel olabilir...Önemli değil...Tarihi şamatalara çok gülerim...

Dünyayı Kurtaran Adam da sayemde dünyanın en berbat filmi seçilmedi mi...

Bana eleştirmenini göster,sana kim olduğunu söööleyim...

Sıraya girin...Alenizin eleştirmeni emrinizde...Aile dizileri de olabülür...Aşk, sekiz ,maaçoraa...vb.durumlar da araya gaynatın ki esaslı eleştiri olsun...

Sanadır sözüm taklitçiii...Doğan ol,Serçe ol,Kartal ol ...Şahin ol...Ama sakın Doğan görünümlü Şahin olma...

Benden sonra aynı konuyu yazan yandı...Yargıda alırsın soluğu...Cezayı yersin...Yargıtaya temyiz edersen yaşadın...Beş yıl sonra yırtarsın...

Şimdilik hoşçakalın...Eleştirenleriniz bol olsun...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..