Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '09

 
Kategori
Haber
 

Müjde! Bir kanalımız daha oluyor...

Müjde! Bir kanalımız daha oluyor...
 

- Arapça ne iş!...


- Niye Arapça... TC vatandaşı olan bir çok da Rus var... Ben Kırımca istiyorum.

- Bu TRT 50'ye kadar çıkar.

- Arapça ne iş!... Kongoca, Japonca, Çince vs de mi olacak, neden olmasın o zaman?

- Bunca sene görmezden geldik ama bu ülkede bir çok dil konuşuluyor. Bütün dillerde TV kanalı açılmalı. Ülkemin kültürel zenginliği ortaya çıkmalı.

- Giritli'yim. Giritçe kanal istiyorum. Hadi bakalim Recep Efendi.

- Çok güzel acılımlar bunlar. Her dil konuşulmalı ülkede özgürce, bravo RTE.

- Türkçe Kuran okunan TV de istiyoruz, Türk Arap değildir...

- "Gayseriliyim bende gayserilice kanal istiyorum"

- Gürcüce TV ve radyo istiyoruz.

- TRT 7 de Denizli şivesiyle olsun bence.

- ...Millete iş ver iş.

- Kürtçe'yi anladıkta Arapça ne alaka ya...

- Kocaelispor TV istiyorum. Hem de yarın!

- Bu işler iyi işler değil.

- Laz''im. Pen de kanal isteyrum.

- Çok büyük adamsın Sayın Başbakan.

İlgili haberi okuyunlar bunları yazmış.

İlgili haber ne mi?

Erdoğan, "... Arapça yayın yapan bir televizyon çalışmamız var. O da şu anda bitmek üzere. An be an o da hizmete girebilir. O da TRT bünyesinde.''demiş.
İşte ilgili haber bu.

TRT Genel Müdürü de bu önemli(!) atılımının müjdesini vermiş.
"Önümüzdeki aylarda bir Arapça kanal kuruyoruz. Televizyon dilinde aile kanalı olarak bilinen bir kanal olacak." demiş.

Hatta...

Sudan'da yayın yapan 6 gazete ve bir televizyon yöneticisi, teknik inceleme yapmak için TRT'yi ziyaret etmiş.

Sudanlı medya temsilcileri, Türk basınında ülkeleriyle ilgili daha çok haber görmek istediklerini dile getirmiş.

Genel Müdür de kurum olarak bu konuda gerekli hassasiyeti taşıdıklarını ifade ederek, 'üstümüze düşen bir görev varsa bunu mutlaka yerine getireceğiz. Geç olsun güç olmasın' bile demiş.

'Dedi ki', 'demiş'ler böyle...

Hadi şimdi yazının devamını getireyim de göreyim kendimi.

Yazacaklarımı vallahi de, billahi de unuttum.

Dilim damağıma yapıştı, konuşamıyorum.

Bu şoku atlattığımda söz, yazacağım...

Neler oluyor bize, yine neler oluyor ...

Neler oluyor sana, bana neler oluyor?

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..