Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Müjde! yeni kitabımdan bir bölüm, ilk kez bu satırlarda!

Müjde! yeni kitabımdan bir bölüm, ilk kez bu satırlarda!
 

Yeni kitabımdan sayfalar...


Uzun bir aradan sonra yeniden yazılarımın başına dönebildim. Yeniden Merhaba’lar herkese!
Günlük hayatın koşturmacaları, seyahatler, fuarlar derken; nihayet yeniden çalışmalarıma el atabildim. İstanbul CNR kitap fuarında yeniden buluşana kadar ekran başından yazılar yazmaya devam.
 
Bu arada yeni bir kitaba da başladım. 6.sı mı, 7.si mi olur bilmiyorum ama bu ara izleyip, gördüklerim bana çoook farklı, yepyeni bir kitap yazdırmaya başladı. Bakın size de bir bölüm kopyalıyorum. Nasıl olmuş?
 
Gülen yüz.  Kalp, kalp, kalp. Öpücük. Kızgın surat. Kırık kalp. Kedi. Çiçek. Asık surat. Şimşek. Ay. Yıldız. Güneş. Gülen yüz. Pembe kalp. Mavi kalp. Gülen yüz. Köpek. Yıldız. Kahkaha atan yüz. Araba. Uçak. Yüzük. Gülen yüz. Kalp. Kalp . kalp. Kedi. Köpek. Kahkaha atan yüz. Öpücük öpücük. Bulut. Üzgün surat. Kırık kalp. Dil çıkar. Pasta.  Yıldız. Dua et. Öpücük. Kalp. Gülen yüz. Öpücük. Kedi. Köpek. Kuş. Alkış. Alkış. Öpücük.
Gülen yüz. Güneş. Araba. Kalp. Kahkaha atan yüz.  Asık surat. Ağlayan yüz. Kalp. Kırık kalp. Kedi. Köpek. Domuz. Kuş. At.
Yaprak. Çiçek, ağaç. Araba. Uçak. Asık surat. Gülen yüz.  Kahkaha atan yüz.
 
Nasıl ama? Anladınız mı? Şimdilerde internette Türkçe yerine emoji dili ile yazışıyoruz ya… Ben de bundan sonra yeni kitabı emoji dili ile yazacağım. Çok seviyorum bu dili!!!! Üşenenlere göre.  Kelime yazmaya değer görmediğin herkese şekil koy. Doğumgününü kutlamak için onlarca insan mesaj atsın, yorum yazsın. Sen bir alkış resmi ile öpücük gönder. Bitsin. Ne güzel!! Seni düşünüp, güzel yorumlar yazan tüm dostlarına şekil at. İki dakika oturup, teşekkür mesajı yazmadan onlara ne kadar az değer verdiğini belli et!. Ne kolay yazma yolu bu. Valla ben de bundan sonra kitaplarımı emoji dili ile yazacağım. Zaten doğru Türkçe’yi bilip, kullanan da kalmamış. Artık editörlük işi bile yok.  Herkes kelimesini ‘herkez’ yazıp, bunu düzeltemeden araya bir sürü yanlış kelimeler girdi. Gazeteci ya da televizyonda alt yazı yazma işini yapan görevliler bile doğru dürüst yazamazken, hangi okura, neyi doğru düzgün yazmaya çalışıp da emek verelim ki? Öyle değil mi? İyiyi, doğru, düzgün olanı anlayan mı kaldı? Yaşasın emoji dili! Kendi dilimizi yok ettin.  Garip ve sevmediğim bir şeysin ama bundan sonra klavyelerde de şu şekillere yer verilse, ilk kitabı ben emoji dilinde yazıp, yayınlatacağım. Size söz veriyorum!
 
Karşınızdakine gösterdiğiniz ilgi, sevgi ve ona ayırdığınız zaman ve hatır için cümle kurmadan işin kolayına kaçmakla gerçek hislerinizi ortaya koymanız ne kolay! Yaşasın tembellik. Yaşasın bilgisizlik! Cahil olmak ve tembellik güzel değil mi?!  Hadi size yine emoji dili ile veda edeyim. Siz bu kelimeleri şekil olarak düşünün. Klavyelere yerleşmedi o şekiller maalesef.
 
Hadi bakalım kalp. Kalp. El sallayan surat.  Gülümseyen yüz. El sallama. Bye!
NOT: Siz yine de gerçek kitapları okumak ve yazarlarla fuarlarda, imza günlerinde buluşmak, sohbet etmek isterseniz… 26 Şubat Pazar günü CNR kitap fuarı Uyanış Yayıncılık 3. Salon B-15 Standında sizleri bekliyor olacağım. Görüşmek dileğiyle…
 
Toplam blog
: 72
: 363
Kayıt tarihi
: 20.01.16
 
 

4 kitabı olan bir editör- yazar. Hayvansever. Çevreci. Kadın hakları savunucusu ..