Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '09

 
Kategori
Danışmanlık
 

MÜJDELER OLSUN..

MÜJDELER OLSUN..
 

Müjdeler olsun. Yaklaşık bir buçuk yıl evde oturduktan sonra bugün nihayet daha önce hiç çalışmadığım, ama son zamanlarda çalışmayı çok istediğim, çok araştırdığım gayrimenkul sektöründe iş buldum.

Bugün, kararsızlığımın nihayet üstesinden geldim.

Bir cesaret; Üçüncü mülakat için işverenden randevu isteyip görüşmeye gittim.

Aslında, ikinci görüşmemde ''biz sizinle çalışmak istiyoruz'' demişlerdi.

Bu yaştan sonra, bu kriz ortamında bir şeyleri başarırım, zorlukların üstesinden gelirim inşallah...

Belki aylarca para kazanamayacağım, hatta cepten -olmayan paramı- harcayacağım, zorlanacağım.

Ama yine de; bir yerlerden tekrar çalışmaya, iş hayatına başlamak istedim.

Bu yazıyı hiçbir art niyetim, reklam amacım olmadan yazıyorum.

Sadece ailemden sonra arkadaşlarımın, birilerinin, beni hiç tanımasanız da en çok sizlerin;

''Yaparsın, başarırsın, üstesinden gelirsin ''demesini bekliyorum herhalde...

Kusuruma bakmayın...

Ben de, her zaman arkadaşlarımı, iş arkadaşlarımı, gayret gösteren, azmeden herkesi motive etmeye çalışırım.

Bu vesileyle halen iş arayan, uzun zamandır iş bulamayan arkadaşlara iyi şanslar, huzurla çalışacakları güzel işler, bol kazançlar diliyorum.

Krizin moralimizi bozmasına izin vermeyelim.

Gün doğmadan, neler doğar...

SELMA ER
 
Toplam blog
: 90
: 2676
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Merhaba, Marmara Ünivesitesi İşletme Fakültesi ve Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler mezunuyum..