- Kategori
- Magazin
Mustafa Topaloğlu'nun Obama Şarkısı (Yeni Klip) Video!

Mustafa Topaloğlu, Obama, Şarkı, Klip, Video vs.
Mustafa Topaloğlu’nun Obama’ya Yazdığı Şarkı Sözleri ve (VİDEO) Yeni Klibi...
Bizim Sevgili Mustafa Topaloğlu yine kimsenin düşünemediğini, düşünmüşler taşınmışlar ve ABD Başkanı Sayın Obama'ya bir şarkı besteleyip söylemişler ve klibini çekmişler..
Şarkının sözleri hem Türkçe, hem İngilizce ve şarkı “Hoş geldin Başkanlığa” sözleriyle başlıyor.. Topaloğlu, şarkının sözlerinde Obama’nın dünyadaki savaşları bitirmesini, akan kanın ve gözyaşının durdurulmasını istiyor..
Unutmadan!
Bütün dinlerin simgeleri bu şarkıda (klipte) kullanılmış..
Şarkı yazılıp, bestelendikten sonra, Sayın Topaloğlu TBMM Başkanı Köksal Toptan’a klibin DVD'sini göndermiş ve Obama'ya ulaştırılmasını ayrıca tanışmak istediğini de talep etmiş.. Ve bunu belirtirken de asıl amacının, şarkıyı Obama'yla birlikte söylemek olduğunu ifade buyurmuş.. Sayın Köksal Toptan'ın da klibi izlediğini ve beğendiğinin altını çizmek istiyorum!
Sayın Toptan'ın cevabı:
Bu isteği iletmenin mümkün olamıyacağını dile getirmesinin yanında “Cumhurbaşkanlığı protokolüyle temasa geçilmesini istedim. Onlar da Başkan’ın ekibiyle görüşecekler. Uygun görürlerse iletecekler” dediğini öğrendik..
Şarkıyla ilgili bilgiler:
Müzik yönetmenliğini Uğur Bayar yapmış.. Klip, Müslümanlık, Hıristiyanlık ve Musevilik dinlerinin simgelerini içeren görüntü ve seslerle başlıyor.. Klipteki diğer detayın, ağlayan çocuk figürünün önünde eliyle bir patriot füzesini durdurma sahnesi olduğuna dikkat çekiliyor.. Ve Sayın Topaloğlu bu klibin uluslararası boyutta ses getirmesi için, şarkıyı hem İngilizce hem de Türkçe seslendirdim demiş.. Şarkının özelliği:Türkçe söylenen yerlerde, alt yazıyla İngilizce olarak anlatmasıymış..
Şarkının sözleri
Obama Obama hoşgeldin Başkanlığa
Barış getir bu dünyaya Obama Obama
Hoşgeldin Başkanlığa
Durdur bu savaşları bitsin artık gözyaşları
Geri getir tüm umutları
Obama Obama hoşgeldin Başkanlığa…
Ey insanlar
Hepimiz Adem ile Havva’dan olmayız
Hepimiz kardeşiz
Obama Obama hoşgeldin Başkanlığa…
Mustafa Topaloğlu
Sadece izleyin, dinleyin, ama sakın gülmeyin!
<ımg alt="mustafa topaloğlu - obama yeni klip izle" src="http://img.izlesene.com/data/videoshots4/853/853566-41.jpg" border="0">ımg> İŞTE O KLİP!
Diyeceğim şu ki, Sayın Obama'yı bilemem ama ''Mustafa Topaloğlu'' dendiğinde bütün uzaylılar selama durur... Onun için de yorumsuz bir yazıdır bu yazı..
Melekler yüreğinizden öpsün...