Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '18

 
Kategori
Siyaset
 

Mustafa

Mustafa
 

Bir pazar günü
Yüreğimden vurdular beni
Canhıraş bağırdım !!!
Bir pazar günü belki de değil
Güneş çalındı gözlerime
Ben yoktum ,sen yoktun ,kimse yoktu.
Delikanlıydım
Yada bilmem kaç yaş aldım.
Aynalar yabancıydı.
Belki davam bile artık bana yabancıydı.
Korkuyordum !
Çığlıklarım duyulmayacaktı biliyordum.
Ağır aksak geçip gidiyordu önümden arkadaşlarım..
Gözlerinde ağıtlar gizliydi .
Korkmuyor olsalar da Delikanlıydı onlar.
Ben korkuyordum
Yüreğimde bilmiyordum bu kaçıncı yas
Kaçıncı isyan
Bir ip
Bir tabure
Bir mektup..
22 yaşım nasıl bir veda bu?
Gittiler
Sessizce
Allah dediler, Vatan dediler.
Gözlerimin önünden
Yanık bir ezgiyle çekip gittiler.

Ulucanlarda 22 yaşında idam edildi Mustafa Pehlivanoğlu. Sağcı Solcu nice genç yitip gitti dünyadan bir hiç uğruna. Belki kandırılmış, belki yanlış tarafta olup yanlış yapmışlardı ama o zamanın koşullarında göremediler gerçeği . Bu vesileyle 12 Eylül'de yitip giden sağ sol farketmeksizin tüm fidanlarımıza Allah'tan rahmet diliyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 136
Kayıt tarihi
: 13.09.18
 
 

AKÜ Sosyal Bilgiler Öğretmenliği mezunuyum. SBE yüksek lisans öğrencisiyim. Sosyal bilimler ilgi ..