Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Mutlu ilişki için olumlama

Mutlu ilişki için olumlama
 

Olumlamalardan daha öncede bahsetmiştik, olumlama bir nevi dua demektir. Biz farkında olalım ya da olmayanlar bilinç altımızda yatan olumlu ya da olumsuz cümleler hayatımızı ciddi manada etkilemektedir. Bilinç altımızda ilişkilerimize karşı beslediğimiz, olumsuz cümleler ve cümlelerin negatif elektrik ilişkileri bazen hiç sebebi bilinmeden çıkmazlara sürükleyebiliyor.

Hayatınızı ya da ilişkilerinizi şöyle bir gözden geçirince kullandığımız olumlu cümlelerin sayısı olumsuzlardan daha az ise sıkıntı var demektir. Bu da ancak bilinç altınızı tekrar programlayarak giderilecek bir durumdur. Bilinç altınızı programlamakla hem hayatınızın hem de ilişkinizin seyrini değiştirebilirsiniz.

Evet olumlama, aslına dua demektir demiştik... Dua'lara olan inancımızla bu durum birleşince aşağıdaki olumlamalardan ilişkiniz ve kendiniz adına güzel sonuçlar alacağınız düşünüyorum. Yalnız 21 gün sıkılmadan, usanmadan, ertelemeden sabah ve akşam yatmadan tekrar etmek bu olumlamaları yapmanın en önemli ayrıntısıdır. Aşağıdaki olumlamalara kendinizde ekler ilave edebilir kendi olumlamalarınızı oluşturabilirsiniz. İşte Mutlu ilişki için olumlama;


İlişkimde güvendeyim.

Sevdiğimle emin ve güvende hissediyorum.

Sevdiğimle güveniyorum.

Kıskançlığımı Yeniyorum.

Sevdiğimle daima açık ve dürüstüm

İlişkim güven ve dürüstlük üzerine kurulu

Sevdiğime her zaman doğruları söylüyorum.

Sevdiğim beni seviyor.

Sevdiğim bana değer veriyor.

Sevdiğim beni önemsiyor.

Sevdiğim bana karşı dürüst.

Sevdiğim her zaman güvenirim.

Sevdiğim bana her zaman güvenir.

Sağlıklı bir ilişkiden keyif alıyorum.

Sevdiğimle ve ben daima duygularımızı konuşuruz.

Biz sağlıklı bir ilişkiden keyif alıyoruz.

İlişkime bağlıyım

Sevdiğime bağlıyım.

Sevdiğime karşı her zaman açığım.

Biz birbirimize her zaman açığız.

İlişkim güven ve dürüstlük üzerine kurulu

Bizim ilişkimiz güven ve dürüstlük üzerine kurulu.

Sevdiğimle birlikte ileriye, geleceğe bakıyorum.

Sevdiğim benim pozitif bakış açımı takdir ediyor.

Sevdiğim benimle gurur duyuyor.

Sevdiğim ve ben birbirimize huzur veriyoruz.

Sevdiğim insanın, her geçen gün bana karşı sevgisini daha çok hissetirmesini seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün birbirimize, ilişkimize, ailelerimize daha fazla saygı duymayı seçiyorum, yaşıyorum.

Sevdiğim insanla, her geçen gün birbirimize olan sevgimizden, ilişkimizden eminlik yaşamayı seçiyorum.yaşıyorum

Sevdiğim insanın, her geçen gün bana karşı ilgisinin  daha fazla olmasını seçiyorum yaşıyorum

Sevdiğim insanın, her geçen gün bana daha fazla değer vermesini bana daha aşk dolu bakmasını seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanın, her geçen gün beni hayata duruş şeklimi,fikirlerimi, düşüncelerimi, davranışlarımı daha fazla önemsemesini seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla ilişkimiz her geçen gün daha güvenli ve dürüstlük üzerine kurulu olmasını seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün ilişkimizde her şeyimizi paylaşmamızı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insan, her geçen gün benim hayattaki, işimdeki başarımdan gurur duymasını, beni takdir etmesini seçiyorum yaşıyorum

Sevdiğim insanla her geçen gün ilişkimize daha bağlı olmayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün daha fazla telefonda konuşmayı birbirimizin sesini duyunca daha mutlu, daha başarılı, olmayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla ilişkimize her geçen gün ileriye, geleceğe doğru bakmayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün birbirimizle sohbet etmekten, konuşmaktan, birlikte eğlenmekten, daha fazla zevk almayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün birbirimize daha fazla huzur vermeyi, birbirimize sakinlik vermeyi seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insan her geçen gün bana kadın olduğumu hissettirmesini seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanın her geçen gün bana daha fazla hayranlıkla bakmasını seçiyorum,yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün birlikte birbirimize daha fazla güven vermeyi seçiyorum yaşıyorum

Sevdiğim insanla her geçen gün daha fazla sosyal

olmayı,arkadaşlarımızla, ailelerimizle, birlikte vakit geçirmekten zevk almayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla birbirimize her geçen gün daha merhametli,daha şefkatli olmayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün birbirimize daha özgür olmayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün aynı evin içinde huzurlu, mutlu, sağlıklı, değerli, bolluk bereket içinde olmayı seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla birlikte muhteşem, eğlenceli, kalabalık, bir düğünümüz, olmasını seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanın her geçen gün bana daha fazla güzel sözler, iltifatlar etmesini seçiyorum yaşıyorum.

Sevdiğim insanla her geçen gün aşkı, sevgiyi, mutluluğu, huzuru, sohbeti, muhabbeti, bolluk bereketi kendimize hayatımıza çekmeyi seçiyorum. Biz çok mutlu , huzurlu, sağlıklı, aşk dolu sevgi dolu, saygı dolu, neşe dolu bir ilişki yaşamayı seçiyorum.

sevgiyle kalın...

Sevinç KARAKAYA

Kişisel Gelişim uzmanı / Yaşam ve İlişki Koçu

Kaynak: İnteraktif Danışmanlık , Facebook

 

 
Toplam blog
: 25
: 1381
Kayıt tarihi
: 12.10.13
 
 

Uzmanlıklar : Psikoterapist, Sosyolog, Aile ve Evlilik danışmanı Cinsel..