Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Mutlu ol bebeğim..

    Sen hep gri bir renk oldun hayatımda. Oysa ben seni hep pembe düşlerde gördüm. Hep vardın, hep bendeydin. Benliğimde.. Seni sensiz yaşadım hayatın en gri rengiyle..

    Şiddetli bir yağmur gibi yağdın kanıma, kalbime, yüreğime.. Bir TUFAN misali.. Sen geldin, usul usul yağdın, usul usul üşüttün, titrettin, kanımı dondurdun! O gözlerinin güzelliğiydi kanımı donduran.. Evet geldin, estin, EZDİN (!) geçtin.. Ama ben senden geçemedim. Bıraktın izler gönlümde. Hani şarkıda diyor ya : "BİR ÇİZİK ATTIN GÖNLÜME KANATTIN.YANDIM YANDIM AHH Kİ NE YANDIM.." Evet yandım ama kaç çizik, kaç yara ile ?

    Yazamıyordum kaç zamandır öfkemin esiri olmuştum, seni düşünmekten yorulmuş bir vaziyette kendime kızıyordum, kendimle kavga ediyordum. Sabah uyandığımda evet bitti, en azından bitmeli diyordum. Görmüyordum ( görmeden edemiyordum ), bakmayacaktım ( hayır yine yapamıyordum ) Olmuyordu işte, seni kaybetmiştim zaten birde benliğimdeki seni kaybetmeye nasıl dayanabilirdim ki ? Bendeki seni kaybetmek bile acı veriyordu.

    Şimdi gülümsüyorum. Hep diyorum ya kendimce değikl "SEN'CE" seviyorum diye, evet.. Seni "SEN'CE" seviyorum. Mutluluğunla mutlu olacak kadar, gülümsediğini bilince huzurlu olacak kadar, her gece uyumadan önce kendimden çok sana dua edecek kadar... Huzurluyum şimdi..Seçimlerinle, sevginle, kendinle mutlu ol bebeğim... Bu kez sadece MUTLU OL..

    Pelin

     
    Toplam blog
    : 1
    : 941
    Kayıt tarihi
    : 11.03.08
     
     

    Mersinde muhasebe işi yapmaktayım.. 21 yaşındayım. Yazılara ve şiirlere ilgim oldukça fazla....