Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutlu olmak lazım:)

Mutlu olmak lazım:)
 

Bİr insan hayata sıkı sıkıya nasıl bağlanır? Bunu etrafta görmek zor artık. Genci, yaşlısı depresyonda milletimizin.. 

Mutlu olanları da vurdumduymaz olarak görüyormuşuz bugün farkettim. Kendimize o kadar çabuk dert buluyoruz ki hemen asılıveriyor suratımız. 

Hep gülenlerden olmak zor artık. Televizyonda, gazetelerde hergün cinayetleri, ölümleri, kavgaları, işsizliği, fakirliği duya duya karamsar olduk çıktık. Küçücük çocuklarda bile sinir hastaığı başladı. 

Bir hastam farkettirdi bugün tüm bunları bana. Yaşadığı herşeye rağmen gülebilen eski kadınlardan.. Onca şey yaşamış ama yılmamış. Ben o kadar çabuk pes etmişim ki.. Daha 18 imde küsmüşüm herşeye... 

Eski gülen, dirençli kadınlardan.. Çünkü yeni neslin kadınları biraz çıt kırıldım. 

Bugün iyi günümdeyim. Klavyeye derdimi anlatabiliyorum. 

Dertlerden sıyrılmak lazım, dirençli olmak lazım. 

Gülmek lazım, en azından denemek lazım.. 

Mutlu olmak lazım.. 

Tıpkı eski kadınlar gibi... 

:) 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..