Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mutlu yıllar sevgili

Mutlu yıllar sevgili
 

Mutlu Yıllar Sevgili


Çok şey yazmak istiyorum bugün, o kadar çok biriktirdiğim cümlelerim var ki sana oturup baştan aşağı hepsini yazmak istiyorum ama inan kelimelere nereden başlayacağım bilmiyorum.

Zaten hiç bir zaman da bilmedim seninle ilgili kendimin ne yaptığını.

Sana eline ulaşmayacak binlerce mektup yazdım mesela hiç birini okumadığın binlerce mektup.

Kimisi çok aşık dedi benim için okudukça, kimisi takmış kafaya saçmalıyor dedi.

Kimisi belki acıdı kimisi delirmiş olduğumu bile düşünmüştür bilmiyorum,herkesin sevme anlayışı farklıydı çünkü.

Birini çok sevmek nedensizce sevmek sadece nefes aldığı için sevmek kimsenin aklına gelmemişti mesela ?

Kime içimdekini anlatsam  hep kalıplara soktular.

Hep bir sebep aradılar ; hele aşk'a ya karşılıksız olduğu için  yada imkansız olduğu için dediler.

Ben ise hiç kalıplara sokamadım içimde büyüttüğüm sevgiyi sevmedim ona isimler koymayı,

Sen neysen o halini sevdim isimlerle uğraşmak bana göre değildi sana bir ad koymak zorunda da değildim.

İsimler ve sıfatlarla uğraşmak küçük kalbi olan insanların işiydi bana göre.

Sen benim için ne imkansız bir aşktın ne karşılıksız bir sevda sadece yanyana gelemeyen iki etten kemikten insan.

İki etten kemikten insan işte...

Ben sen yoksun diye sevmedim seni yada benim ol diye de sevmedim.

Ben senin ruhunu sevdim o karmakarışık ruhunu.

Pazarda annesinin elini bırakıp da kaybolmuş bir çocuk gibi birşeyleri sürekli arayan hallerini

Mutlu olduğunu düşündüğün her an mutlumuyum değişlerini

Bir yanın sakin bir adamken diğer maceraperest yanınla yaşayan asi ruhunu

Kalıplara koymadığın hayatını

Kendin ile olan çelişkilerini

Ben seni benliğini değiştirmeden olduğun gibi sevmeyi biliyordum sadece hepsi bu.

Aslında bunları dile getirmek için yazmıyorum şimdi sana kalan boş boğazlığım işte benim bu diğer cümlelerimi Küçük İskenderin dediği gibi bir gün otururuz evde anlatırım, Kaç yaşımdaysam, o kadar yıl sürer konuşmam. Çay pişiririz. Çaydanlığa su yerine votka koyarız sen dilersen. Sonra da sen anlatırsın: Sevdiğin filmleri, sevdiğin parçaları,  hep sevdiğin şeylerden konu açarsın. Ben sıkılmam. Ben seninle sıkılmamayı seni ararken öğrendim. Seni hayal ederken keşfettim sıkılmamanın azametini. Bir insan, bir insanı sıkamaz. Bir insan canı isterse sıkılır çünkü.

Neyse ;

Sana yazmak istediğim binlerce kelimem var lakin bugün sadece iki kelime yazmak istiyorum.

İyi ki doğdun sevgili.

 

05/03/2014 

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..