Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluğun Formülü

Filmden çıktığımda hayal kırıklığına uğramıştım. Halbuki eleştirmenlerin bu filmle ilgili notları çok iyiydi. Çevremde de birçok kişiden şiddetli tavsiyeler almıştım. Aslında film gerçekten aldığı olumlu eleştirileri hakeden iyi bir film idi. Ancak o kadar büyük bir beklentiyle gidip oturmuştum ki sinemadaki koltuğa, karşılaşacağım her film beni hayal kırıklığına uğratacaktı zaten. Hayatımızda bir çok kez beklentilerimizin karşılık bulmaması nedeniyle mutsuz ya da çok mutlu olduğumuz dönemler olmuştur. Kaybedilmesi kesin gibi olan bir futbol maçının son uzatma dakikasında lehimize gelen bir gol hangimizi mutlu etmez ki. Hayatın her aşamasında beklentilerimiz mutluluk ölçütümüz olarak yer bulmaktadır. Beklenenin üstü mutluluk, altı ise üzüntü getirmekte. Kontrol dışı gelişen durumlarda beklentiler olabilecek en kötü sonuca göre oluşturulduğu takdirde hayal kırıklıkları minimum olacaktır. Hem ne demiş atalarımız : Sen önünü kış tut, isterse yaz gelsin.

 
Toplam blog
: 8
: 507
Kayıt tarihi
: 14.08.10
 
 

Merhabalar.. Finans alanında çalışıyorum.. Konulara tarafsız bir gözle yaklaşan yazılarımla, iyi bi..