Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluk bekle geliyorum yanına...

Mutluluk bekle geliyorum yanına...
 

Dibe vurdum. İnsan dibe vurunca güç alır ve tekrar yükselir ya. Artık dibinde dibi yok der ya. Ben çıkmadım. Baya bi konakladım dipte. Yedim, içtim, uzun süre konakladım.

Dibin kokusunu çok iyi biliyorum. Pis bir kokusu var bütün vücudunuza sinen. Derinlerde suyun en ücra köşelerinde akciğerlerinizi dolduran o güzel mutluluk kokusunu özlersiniz. Eski günleri hatırlar vay be. Ne güneşlikmiş hava; ne az şükretmişim; ne körmüşüm dersiniz.

Dipte yalnızsınızdır yanınızda kimsecikler yoktur. Gece vakti derinlere ayın ışığı gelir bir sevinme nedeniniz odur.

Dipte otururken beni o havaya kavuşturacak bir kıvılcım yansa keşke dersiniz.

Günler gelir, geçer...

Tiyatro oynu devam eder...

Günler gelir, geçer...

Yüzeye çıkma vakti gelir.

Bir nurlu yol açılır dipten yüzeye sevgiyle...

Vakit gelir...

İnsan herşeye alışır çok doğru dibin kokusu pis olsada onada alışır insan ve bırakması zor gelir.

Ama artık saat gelmiş. Akreple yelkovan tam senin zamanında durmuştur.

İşte o anda tüm üzüntülerinizi, tüm yaralarınızı sarması için giydiğiniz kıyafeti üstünüzden sıyırırsınız.

Kaygılarınızı ve korkularınızı ellerinizden uçurur onları özgür bırakırsınız.

Çünkü mutluluk kollarını iki yana açmış sizi bekliyor;

mücadele et ve bana kavuş diyordur.

Ey mutluluk bekle geliyorum...

Yukarda buluşuruz...

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..