Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Mutsuzluğu ve başarısızlığı garanti eden 17 tanım

 

Değerli okurum, hayatı kendimizi ve karşımızdakileri nasıl tanımladığımız çok önemli. Her yaptığımız tanım adeta kehanete dönüşüyor.

Bu tanımlar olumluysa olumlu, olumsuzsa olumsuz bir geleceği hazırlıyoruz. Bu nedenle alışkanlıklarla yapacağımız tanımlamalara dikkat etmemiz gerekiyor.

***

İşte sıklıkla kullanılan, mutsuzluğu ve başarısızlığı garanti eden 17 tanım

1)Evliliği hiçbir zaman başaramadım.

2)Doğru bir evlilik yapamadım.

3)Eşim beni asla anlamaz!

4)Eşimin aklı fikri alışverişte…

5)Şimdiki aklım olsa eşimle evlenmezdim.

6)Son zamanlarda kendine çok bakıyor, acaba başka birisi mi var?

7)Başkalarının çocukları çok başarılı, bir de bizimkilere bak.

8)Ben zaten doğuştan talihsizim.

9)Adamın ailesi zengin, o nedenle başarılı.

10)Her bela gelir beni bulur.

11)Şansım olsa bu işi yapmazdım.

12)Başarmak kim ben kim?

13)Sabahtan akşama kadar çalış çalış, nereye kadar?

14)Mutluluk benim neyime?

15)Ne zaman biraz mutlu olsam, başıma bir şey gelir.

16)Hayatta hiçbir zaman gülemedim.

17)Bana rahat yok, başımı alıp gideceğim.

***

Değerli okurlarım, beni bir dost olarak görerek ve güven duyarak en önemli sorunlarınızı benimle paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..