Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Müzmin şizofren

Ey ben

Seni unutmak için kaldırıyorum

Kristal kadehleri gece ve gündüz

Yetmedi ağır borçlar... yetmedi aktiviteler

Eylemler... etkinlikler... ve bilmem neler

Hani şu popüler papağanların söylediği

Seni unutmak için ezberliyorum ey ben

Güncel matahları... kadim kitapları

Bir yanda aferinler... bravolar... oldular

Bildiğin o askı tebessümleri

Bir yanda ama olmadılar..öyle değiller..biraz dahalar

Ama ey ben

Seni unutmak için ne yaptımsa sen

İçimde amansız devinim

Ve ben mutluyum güya... müzmin şizofren

Ve sen ey ben

Üzüm tanelerini seviyorsun

Güzel kavisli tenleri... kelimeleri

Doru atları seviyorsun sen

Gönlün bozkırında çılgın... serseri

Diyorsun ki

Gruba karşı bu şen bahçelerde keyfimce

Diyorsun ki unut gitsin kadim kitapları

Kadim tefsirleri... tesirleri

Ey ben

Sen yine uçurtmalar aşığısın

Asmalara... koşmalara... coşmalara meyyal

Gönlün havarilerine mürşit

Kentin güzelliğine meftun

Serseri... Sarmaş dolaş yaşantılar gezgini

 

 
Toplam blog
: 20
: 270
Kayıt tarihi
: 17.02.11
 
 

Hüseyin Kalyan 1974 Düzce doğumlu. Lise yıllarında hiçbir inanç ve felsefi açılımın kendisini tat..