Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
 

Naber?

*Knut Hamsun'u Karadenizli olarak düşünmekten kendimi alamıyorum. Hamsun dediğinde de aklıma "hamsi" ve "Samsun" kelimelerinin karışımı gibi bir şey geldiği için olabilir bu.

*Diziden bahsederken dizi yerine film diyen insandan koşarak uzaklaşırım.

*Kavga ederken "Bak vurcam bak! Oğlum vurmak istemiyorum ama vurcam bak!" diyen çocuk vurmayacaktır, korkmayınız. (Zaten korkmuyordunuz)

*Hemen hemen her ay telefonuma Gizem diye birinden mesaj geliyor. "Hadi ara konuşalım" falan yazıyor, altında da bi numara oluyor genelde. Yalnız ben bu Gizem'in kim olduğunu bilmiyorum. Bir de bazen "Hiç aramıyorsun hayırsız" falan diye sitem ediyor, noluyoruz lan? Hayır sen kimsin ben anlamadım ki.

*Düğünde boş boş koşan çocuk ileride elinde telefonla sağda solda dolaşacak olan çocuktur, aslında işi falan yoktur ama meşgul gibi görünür.

*Bence dükkanının önünü hortumla ıslatmayan esnaf, esnaf değildir. Esnaf dediğin paçalarını sıvar, hortumu alır amaçsızca dükkanın önünü ıslatır.

*Kıtlama'nın nasıl bulunduğunu merak ediyorum. Aslında pek bir işe yaramayan bir şey gibi geliyor bana ama alışanlar da normal şeker atarak çay içemediklerini söylüyorlar. Bir de kıtlamayı bulan adamların "hadi bunu kıtlayalım!" deyip kıtlama çay içtikleri fikri aklıma geliyor ki o daha fena.

*Beni topluma kazandırın sevgili dostlarım. Ben bir kitap kokusu bağımlısıyım. Kitap koklamadan bir günüm geçmiyor. Azaltarak bırakmayı denedim ama olmuyor.

*Örneklerle ilkokul çocuğunun öğrendiği kelimeyi cümle içinde kullanma tarzı:

Kelime: Muhafız Çocuğun cümlesi: Ben muhafız gördüm.

Kelime:Şefkat Çocuğun cümlesi: Ben şefkat gösterdim.

Kelime:Deklanşör Çocuğun cümlesi: Biz deklanşör aldık.

*Bir arkadaşlığın hazin sonu: Ömer ve Erhan beraber geçirdikleri günün sonuna geldiklerinde evlerine gitmek üzere ayrılacaklardı. Ömer "Kendine iyi bak" dedi, Erhan ise bu cümleye "Aynada mı? eheeheheeheeheehe!" diye karşılık verdi. İşte ne olduysa o anda oldu. Bu iğrenç espriyi duyan Ömer oracıkta felç geçirdi. 2 yıl boyunca yataktan kalkamadı. Erhan ise bu pişmanlıkla daha fazla yaşayamayacağını anladı ve intihar etti. Şimdi Erhan bir ölü ve Ömer hala yatalak. Durumu biraz daha iyi.

 
Toplam blog
: 13
: 511
Kayıt tarihi
: 23.05.09
 
 

Yuvarlanıp gidiyor. ..