Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '14

 
Kategori
Müzik
 

Nardis’te muhteşem üçlü!

Nardis’te muhteşem üçlü!
 

İstanbul, Marsilya, Milano… Üçü de dünyanın en güzel şehirlerinden… Bu üç güzel şehirden ilham alan İtalyan müzisyenler Luca Rampinini ve Fabio Marconi, ülkemizin genç  piyanistlerinden Yiğit Özatalay  bir araya gelip Connections Project isimli şahane bir grup ortaya çıkarmışlar. 2013’te Milano, İstanbul, Lyon, Toulouse ve Marsilya’da sunulan bu projeyi,  ilk kez 13 Kasım’da Nardis Jazz Club’ta izleme şansı elde ettim. Kırmızı Palto bestesi ile akşamın en çok alkış alan bestelerinden birine sahip olan piyanist Yiğit Özatalay’dan bahsetmek istiyorum biraz.

Yiğit Özatalay’ı ilk kez Genco Erkal’ın yönetip oynadığı, Dostlar Tiyatrosu yapımı “Ben Bertolt Brecht” oyununda piyanist olarak dinleyip çok beğenmiştim. Ardından Mercedes Casali ile verdiği konserde kendisini alkışladığımı hatırlıyorum. Yine Ali Paşa Hanı’nda Dostlar Tiyatrosu’nun 2013 yapımı “Yaşamaya Dair” adlı oyununda da müzik direktörü ve piyanist olarak sahne aldı.

Türkiye’nin yetiştirdiği en yetenekli genç piyanistlerden biri olan Özatalay’ı 28 Kasım akşamı Melisa Kral Band ile Nardis Jazz Club’da dinleyebilirsiniz.

sevdaserbest1@gmail.com

@sevdaserbest

 
Toplam blog
: 48
: 160
Kayıt tarihi
: 25.10.14
 
 

Tiyatro, Müzik, Plastik Sanatlar, Sinema sever, Gezip, görmek anlatmak, fotoğraflamak ister, Şehi..