Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nasıl da iyi bakmıştı oysa...

Nasıl da iyi bakmıştı oysa...
 

Arkadaşım Rüzgar..


Yürüme yolumda... dolmuşa az kala..
Havlaması yırtıyor ortalığı ama gözleri bana baktı.. Nasıl da iyi baktı..

Karanlığa doğru hava... Bir kadın yanıma yaklaştı korktu havlamasından... ben de korktum önce. Gözlerini bana dikince geçti korktum... Yanımda Arkadaşım.... o daha korkuyor..

Havlaması durdu!...

Beyaz saçlı adam...
Köpek ona yaklaştı.. o köpeğe. Yiyecek vermedi ama sevdi geçti...
Üç kişi biz ve yaklaştı....
Köpek uzakta kaldı...
İyi akşamlar dedi kadın... size havlamadı?..

Beyaz saçlı anlattı!...

Geceleri buralarda... artık yemek veririm onlara...
Bu havlayan çok sakin aslında....
Uzaktan beni gördü... kolluyor sizden beni, aklı sıra!...
O Sizden daha güçsüz.... havlaması güç gösterisi değil, kollama güdüsü aslında...

Arkadaşım söze girdi!...

İki sevgili gibi ne ilginç...
Sarılmış yollarda...
Tanımadıkları karşılarında...
Hele böyle bir ortamda..

Kadın bana eşlik eder misiniz dedi!...

Ben de sizinle yürüyebilir miyim?...
Ya köpek saldırırsa?...

Köpek yanımıza yaklaşıyor!...

Beyaz saçlı gitti.. ve üç kişiyiz biz...
dolmuşa az kala.. Gözleri söyler herşeyi, insanların derler ya...
Onunkinde insan gözü hissettim bir anda...
Bana baktı ve çok iyi baktı..
tedirginliğim kendimle ilgili... neden korkuyorsunuz ki...

Aman! dedi kadın yaklaşmayın...
Havlaması da yoktu ve ne kadar iyi bakıyordu oysa...

Kararını ver dedi arkadaşım ya da buradan uzaklaşalım...
Başını okşamalıyım... gözleri söyledi bana...
"evet okşayabilirsin.."
Sıcacık olmuş yanakları... biraz durdu yanımda... koşarak gitti karanlığa...

Kadın ben giderim artık....
arkadaşım hoşçakal...

Dolmuştayım!...

Gözgöze gelen yok henüz buralarda...
Bir kadın mı yine?...
ön sırada oturan lümpenin tacizi altında...
Gözlerine baktım Lümpenin..
O hala sırıtmakta... Gözleri hiç iyi şeyler anlatmamakta....

Canlılar ilginç....
İyi görmek gerekiyor...
Çözmeye çalışmak...
anlamak zor olsa da...

bitti.

 
Toplam blog
: 178
: 228
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Resim yaparım... Yazarım... Düşün emekçisiyim.. İstanbulda yaşamaya çalışırım... Felsefe; bir mat..