Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nasıl seviyorsun?

Nasıl seviyorsun?
 

seni, güldüğünde gözlerinin kenarına yerleşen derin çizgiler kadar seviyorum...


" Aşk bir masalsa eğer," dedi adam, "Anlat hadi... Beni nasıl seviyorsun?"

 

" Beni ne kadar seviyorsun? " değil, ya da "Neden seviyorsun?" değildi soru,

"Nasıl seviyorsun?."

"Ne kadar seviyorsun?" diye sorsaydı eğer adam; kadın, küçük bir çocuk gibi iki kolunu alabildiğince açıp gerine gerine cevap verirdi,


Veyahut; iki koluyla havada kocaman bir yuvarlak çizerek anlatabilirdi...


"Nasıl seviyorsun?"

Kadın cevap verdi....

...............

" Seni;

Güldüğünde gözlerinin kenarına yerleşen derin çizgiler kadar seviyorum..

Akşama dek sokakta zaman geçirip de, eli-yüzü çamura bulanarak eve dönen haylaz bir çocuk gibi seviyorum..


Oyundan yorgun argın dönüp kucağında uykuya dalmak gibi seviyorum seni.....

Şefkatle saçlarımı okşayan annemin elleri gibi seviyorum...

Fakir bir kadının mutluluğu gibi seviyorum seni.

Bazen gözyaşıma, bazen sevincime banıp banıp yediğin ekmek gibi seviyorum.

Seni nasıl mı seviyorum?

Çocukluğumun kızılcık ağacı gibi...

Ve, o kızılcıkların dilimde bıraktığı tadı sevdiğim gibi seviyorum...

Evden çıkarken telefon açıp, "anahtarını almayı sakın unutma" diyen sesine karşı içimde uyanan isyan gibi seviyorum..

 

Seni ben, uykusuz sabahlarımın yorgunluğuyla seviyorum...

Bekleyişlerimin uzunluğuyla...

Kavuşmalarımın kısalığıyla..


Aslında seni " nasıl" değil de,

Veyahut, "ne kadar" değil de...

" En çok neyi seviyorum biliyor musun?" diye, sorar kadın;

"Senin beni,
Benden çok sevmeni seviyorum...."

http://www.youtube.com/watch?v=PY45DkaP9Ls

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..