Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Engin Şahin Karadeniz

http://blog.milliyet.com.tr/shaka35

24 Temmuz '08

 
Kategori
Magazin
 

Nastradamus 'un 3. dünya savaşı kehaneti

Nastradamus 'un 3. dünya savaşı kehaneti
 

Nostradamus kehaneti.


Nostradamus ve 3. dünya savaşı. Bu kahin’in Türkçe basımı bir kitabı 1981 yılında elime geçti. Ege Üniversitesi astronomi’ de öğrenciydim o zaman. İlgi ile okudum, içine düştüm, resmen ezberledim. O kitap var ya gözüm gibi sakladım. Kaybolmasın diye çok uğraştım. Geçen sene kayboldu gitti. Benzeri kitaplar aldım ama olmadı, o kitap gibi değildi. Değiştirilmiş gibiydi diğerleri.

Oradan ilgimi çeken ve aklımda kalan bazı olayları yazmak istiyorum. 11 eylül var ya. Hepimiz dehşet ile hatırlarız. O olay var ya kitapta yazıyordu 1981 basımında. Elbetteki tarih yok ama o sözcükler. Olunca olay şok oldum. Havadan gelecek yıkıcı güç o yeni şehrin başına diyordu. Yorumların çoğu uzaylılar, nükleer felaketler üstüne kurulmuştu. Ünlü kahin Edgar Cayce de newyork ile ilgili kehanetler de bulunmuştu. Sonunda hakikaten havadan geldi tehlike. Gitti simge olan kuleler. Ne oldu sonrasında? Biliyorsunuz, yepyeni dünya anlayışı.

İnsanın aklına iki soru geliyor. Ya bu adamlar geleceği gördü. Demek ki gelecek görünebiliyor yada birileri bu fanteziye uydu ve öyle gerçekleştirdi eylemlerini. Bilemem gelecek mi gerçekleşti, gelecek mi gerçekleştirildi. Benzer bir kehanet daha vardı aynı kitapta.

Hatırladığım kadar şöyle idi. Ürkütücü gülyabani sallayınca rodos’u , arzı endam edecek gökyüzünde savaş çığlıkları, o bölünmüş topraklar varya ne acılar çekecek….. diye gidiyor. Ürkütücü gülyabani deprem onun dilinde. Bölünmüş toprak Ortadoğu. Rodos çoğu zaman Türkiye ile beraber anılır. 1500’lü yıllarda herhalde Rodos Türkiyenin ya oradan mı bağlantı? Sonuna doğru Türkiyenin önce doğu sonrasında batı ile savaş halinde olacağı soylenir yine o yorumlarda. Israilin kabahati olacak denir yine o yorumlarda.

Şimdi ister istemez bir ürküntü içerisindeyim. Rodos ta deprem olmuş. Israil ve Amerika vurucağız Iran’ı diyor. Sanki bizde dahiliz gibi bu politikaya. Ya kehanet gerçekleşirse! İnternetten bir alıntı yapıyorum “Ben-Gurion Üniversitesi Orta Doğu tarihi uzmanı Prof. Benny Morris, İsrail'in 4 ila 7 ay içinde İran'a karşı askeri saldırı düzenleyeceğini iddia etti.”

 
Toplam blog
: 42
: 5769
Kayıt tarihi
: 14.07.08
 
 

Bazen icatci, bazen inatçı, hayatın her tonunda yürüyüp giden biriyim. Amatör fotoğrafçılık son m..