Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Nazar mı değdi bize?

Oysa iki sevgili gibiydik seninle

Otuz yıl olmuş demek dünyaya geleli

Yumruğunu vurmuşsun masaya anlaşılan

Aldım mesajını, sustum oturdum

Yeter ki sen mutlu ol, ben halime razıyım

Titredi sevgi köprümüz, çok basit bir nedenden

Hatalıysam diz çökmeye hazırım özür için

Nerde o yargıç, versin hükmünü, ben razıyım

Hata değildi biliyorum, bir hatır da mı yok

Bir resmini kaldır demeye demek ki hakkım yok

Değer miydi, soruyorum değer miydi

Yoksa bize nazar mı değdi, bilemem

Merak etme, arkadaşlarım var benim

Sen varlığını benim arkadaşıma borçlusun

Arkadaşım vesile oldu annenle tanışmamıza

Sen bunları nerden bileceksin

Yeter artık dans kurslarına gittiğin

Diksiyon kurslarına git, konuşma tekniğin zayıf

Güzel cümleler kuramıyorsun, patavatsızsın

Cümlelerin beyninde dinlensin biraz

Otuzuna gelmişsin ama hala olgunlaşamamışsın

Dert etme sen bizi, özgürce yaşamana bak

Menfi bir haberin gelmesin, bize yeter

'Söz Dövüşü' isimli kitabı vermiştim oku diye

Okuduğunu sanmıyorum ama, iyice oku

Belki bir gün otururuz bir masaya kim bilir

Ben hazırım, hazır olduğunda haber ver

Biliyorum, sevgi köprümüz sağlam aslında

Ama hayat da akıp gidiyor, gerçek böyle

Sen mutlu ol yeter, bizi düşünme.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..