Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Ne Deliyim ne Veli

Ne Deliyim ne Veli
 

Ne Deliyim Ne Veli


Alemin karasından dağlatırım minneti
Suçumun darasından ağlatırım cinneti
Burak'ın arasından çağlatırım cenneti
Ne deliyim ne veli arada bir taşarım!

Vesvesem var içimde cevabımı bulamam
Şaştım beşer biçimde alev tuttum solamam
Nefsim ağır niçinde hakkaniyet dolamam
Ne deliyim ne veli arada bir şaşarım!

Çaresiz mi kaçışım beni arar cehennem
Yalanları saçışım tüm vücudum karar nem
Bahaneler açışım kaç heykel sarar sanem
Ne deliyim ne veli arada bir koşarım!

Bir günü kar sayıpta göster bakalım sayı
Kafasız dün kayıpta yılda akalım ayı
Nicelerim ayıpta bilmez sakalım dayı
Ne deliyim ne veli arada bir yaşarım!

Minnetimde sıcağım rabbi bilen ezeli
Kusurlarda kaçağım günah silen gezeli
Sivri dile bıçağım dua ilen sezeli
Ne deliyim ne veli arada bir coşarım! 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..