Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ne kadar rezil olursak o kadar iyi

Ne kadar rezil olursak o kadar iyi
 

Aldatmalar, yalanlar, riyalar almış başını gidiyor... Doğrulukmuş, dürüstlükmüş, sadakat, erdem gibi değerlerin üstü çiziliyor artık. Ne tarafa baksanız bir kirlilik, bir rezalet görüyorsunuz.

Gazeteler, dergiler, televizyonlar doğal olmayan şeyleri, hileyi, düzeni baştacı ediyor adeta. Güzellikler kirleniyor, çirkinlikler almış başını gidiyor. Kirlilik denizinde temiz kalan insanların olduğunu bilmek, boğulmaktam korkmamızı bir nebze eksiltiyor. Bu bir kaos aynı zamanda ve kendi kendini tüketecektir birgün ve gerçek değerler, güzellikler yerini bulacaktır.... En azından ümidimiz o... Tam da bunları düşünürken aklıma Büyük usta Can Yücel'in "Sevgi Duvarıı" adlı şiiri geliyor.. Ne güzel anlatmış içinde bulunduğumuz durumu....

TİN

SEVGİ DUVARI

Sen miydin o yalnizligim miydi yoksa
Kor karanlikta acardik pasli gozlerimizi
Dilimizde aksamdan kalma bir kufur
Salonlar piyasalar sanat sevicileri
Derdim gunum insan arasina cikarmakti seni
Yakanda bir amonyak cicegi
Yalnizligim benim sidikli kontesim
Ne kadar rezil olursak o kadar iyi

Kumkapi meyhanelerine dadandik
Onumuzde Altinbas, Altin Zincir, fasulye pilakisi
Ardimizda gorevliler, ekipler, Hizir Pasalar
Sabahlari aciklarda bulurlardi lesimi
Oyle sicakti ki copculerin elleri
Copculerin elleriyle oksardim seni
Yalnizligim benim supurge saclim
Ne kadar kotu kokarsak o kadar iyi

Baktim gokte bir kirmizi bir ucak
Bol celik bol yildiz bol insan
Bir gece Sevgi Duvarini astik
Dustugum yer oyle acik secik ki
Basucumda bi sen varsin bi de evren
Saymiyorum olup olup dirilttiklerimi
Yalnizligim benim cogul turkulerim
Ne kadar yalansiz yasarsak o kadar iyi

CAN YUCEL
http://www.turkiyeinternette.com/haber/4994-r-ne-kadar-rezil-olursak-o-kadar-iyi.html
 
Toplam blog
: 384
: 1684
Kayıt tarihi
: 02.05.09
 
 

Yazmayı, okumayı, paylaşmayı, özgürlüğü seven, "BİLGİ"lenirken, "BİLGİ"lendiren dünya insanıyım. Lai..