Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Ne mi düşünüyorum?

Ne mi düşünüyorum?
 

Ne mi düşünüyorum?
Sahi ne düşünebilir ki insan?
Zindanlarda acz içinde sürünürken haysiyet
Hıyanete adanmış oklara maruz kalırken
Zulmun kaskatı kesildiği dehlizlerde
Hançerlenirken brütüsler tarafından
Şerefin hayanın pazara düştüğü dar geçitlerde
Yakılırken adamlığın kara kaplı defteri
Yıkılırken başımıza dünyalar
Düşünsen neye yarar
Düşünmesen ne yazar
Ey benim adam yanım
Ben sana aşığım
Fedadır sana canım
Kulun kölen olayım
Bırakma beni mezara kadar
Satma beni pazarda
Satacaksan da söyle bileyim.
O an geldiğinde seni ben sileyim
 
Toplam blog
: 79
: 717
Kayıt tarihi
: 30.12.07
 
 

1963 K. maraş doğumluyum. Bir kamu üniversitesinde öğretim üyesi olarak çalışıyorum. Muayyen zama..