Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '13

 
Kategori
Güncel
 

Ne olacak bu barış sürecinin hali?

Ne olacak bu barış sürecinin hali?
 

Hakim bey savunmamdır... 

Kendimle barışmak için o gün

Aynanın önüne oturup

Kendimle tokalaştım...

Hatta yanaklarından öptüm

Kendimin...

Komik geldi durumum kendime

İçimden gülmek geldi ve güldüm...

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kendimle barışmak için

Yine kendimin papaz olduğu kiliseye gittim...

Günah çıkartayım derken

Papazla kavga ettik,

Söylediklerimin hepsi kendime göreymiş...

Bana faydası olmayan kilisenin papazına

Saygılarımı sunup çıktım...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kendimle barışmak için en son

Kendime randevu verip sahile gittim...

İki birayı kardeş payı yapmıştık

Tam konuşmaya başlayacakken ben

Dedi ki;

''Ne olacak bu barış sürecinin hali?''

Fıttırmışım o an işte hakim bey:

Bira şişesini kırdığım gibi

Allah yarattı bunu demeden

Yani Allah ne verdiyse

Sokmuşum neresine gelirse...

İşin garibi hakim bey

Barışacak kimse kalmadığı için rahatlamıştım...

Böyle oluyor bee hakim bey bizim barışmalarımız…

Kır kalemini, itiraz edersem şerefsizim…

Kader utansın!

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..