Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Ne olur üzme artık beni!

Ne olur üzme artık beni!
 

internetten alıntıdır.


Ben, yaralı bir ceylanım,

Taa kalbimden vurulmuşum,

Kırık bir bahar dalıyım,

Çiçekleri soldurulmuş,

Ben, gonca gül idim,

Dalından koparılıp atılmış,

Kuru bir yapraktım,

Üzerine hüzünler bırakılmış,

Bir minik serçe idim,

Kolu kanadı kırılmış.

Ben, ruhum deli divane

Rüzgârlarla savrulmuş,

Biçareyim! Çare arayan,

Özlemle yoğrulmuşum,

Hasret denizinde boğulan,

Yapma!

Ne olur üzme artık beni,

DAYANAMAM!

Ben AY’ım, Güneş’im, Gülşenim,

Senden ayrı, seni yaşarım,

Hayallerine sımsıkı sarılmış,

Mutluluğu arayan,

SAKIN! Sakın vazgeçme benden!

DAYANAMAM!

Ayşen Arslangiray Kura 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..