Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '12

 
Kategori
Müzik
 

Ne zormuş büyümek - benim şarkılarım

Öğrendim, bazı şeyler eskimiyor sevgili.

Bir an gizleniyor, susuyor belki…

Fakat sonra insanın hep aklına geliyor

O şimdi nerde, nasıl, ne yapıyor

İçimde bir sürü sorular sevgilim

Bir o kadar cevap

Duymak istemediğim

Ne zormuş büyümek

Ne zormuş sevmek

Uykuda düşer gibi sıçrıyorum gündüzleri

Bana yazdığın sevgi dolu aşk dolu özlem dolu satırları okuyorum da

İnanamıyorum şimdi

Sen gerçekten beni sevdin mi?

http://www.dailymotion.com/video/xphpor_ne-zormuy-buyumek_music


Ne zormuş büyümek ile  bluenotes1

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..