Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Neden?

Neden?
 

Hayat böyle işte............
Farkına varmakta geciktiğim bir konunun yeni farkına varıyorum
Hayat bu ya her fırsatta vuruyor yüzümüze bir tokat
Yok kaderin cilvesiymiş, yok şuymuş, yok buymuş
Hayır kareşim, Yok öyle bişey
Herkes birşekilde menfaatleri için bulunuyorlar yanında
Dönde bir bak istiyorsan
Çıkacak olan sonuca sende şaşacaksın
Einstein'in resmine bakıyordum....
Düşündüm:"Sanki gözlerinde ki parıltı başka bişeyler ifade ediyordu
Başka şeyler söylüyordu
Onunda çevresindeki herkes menfaati için bulunuyordu
Ve buna rağmen hala aşağılanıp hor görülüyordu
O durmadan diğerlerinin iyiliği için uğraşırken
O nankörler bunun farkında bile değiller"
Bende aynen böyle düşünüyorum
Einstein'in gözleriyle vermek istediği mesaj bu olmalı
Sizde bakın onun bir resmine
Bakalım sizler neler görüyorsunuz
Benden size tavsiye
Değer görmediğiniz, kabul görmediğiniz yerden gidin
Zaten size değer vcermeyenler SİZİ HAKETMEYENLERdir
Hıh sizinde böyle kişilere değer vereceğinizi düşünmüyorum

=>KUSURA BAKMAYIN;HEP HAYATI GÜLE OYANAYA GEÇİREMİYORSUNUZDUR
=>EH BAZENDE ÜZÜLMEK GEREK...):::))))
 
Toplam blog
: 29
: 791
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..