Neden Aşk ? / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Neden Aşk ?

Neden Aşk ?
 

O da aşık <3


Deniz kızının derdi balıkçıya olan aşkıydı sadece. 

Severdi göz bebeklerinin içindeki o hasret melekleriyle.. 

Körü körüne belki belki de çaresizliğiyle 

Severdi deniz kızı saf balıkçıyı en saf halleriyle… 

Aslında bilirdi balıkçıda, hissederdi garip yüreğiyle 

Heyhat, benzerdi bu aşkın beraberliği ayyukun yere inmesine 

Hadi indi diyelim de ya ateşle barut ? 

Ya suyla toprak ne olurdu ha ne olurdu ? 

Mecnun meysiz Leyla gamsız olabilir miydi ? 

Kararı verdi balıkçı, gitmeliydi derinlere 

Bulmalıydı sevdiğini lebideryaya bakan maviliklerde… 

Aşk... Ah aşk… Bunun suçlusu sendin… 

Balıkçıyı da deniz kızını da katleden sendin. 

Sendin o kavuşması mutluluk, ayrılığı keder sanılan. 

Ne istedin yahu o garibanlardan. 

Neden hiç dengini bulmadın ? 

Neden masum kalpleri sevgi harıyla yaktın, kül ettin ? 

Neden… ? Neden… ? 

İşte sana balıkçının da, deniz kızının da, Leylanın da, Mecnunun da 

Ferhatın da, Şirinin de ve daha milyonlarcasınında sorusu bu. 

Neden ? Neden aşk ? 

Gözyaşları senin Okyanusun, çığlıklar müziğin miydi ? 

Çöllerde sürüklenenler, dağları delenler,  

Denizleri aşıp seni aşamayanlar, sana eğlence miydi ? 

Bırak peşimizi aşk bırak… Yetmez mi bu kadar azap 

Yetmez mi bunca kurban ? 

Senin esirin olmak istemiyorlar artık ! 

Neden bırakmıyorsun peşimizi ? 

Neden...? 

 

 

Funda Çetinkaya. 

 
Toplam blog
: 3
: 211
Kayıt tarihi
: 22.07.11
 
 

Üniversite öğrencisi olarak yaşamına devam eden bir beşer... Sevdiğim bi kaç söz beni anlatan bana d..