Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Neden sensin?

Neden sensin?
 

GÜL


Aşkı bilensin.. 

Yaşayan, tadansın.. 

Aşkta zirveyi de görensin,  

Izdırabını da.. 

Kırılan kalbinde olmuş,  

Belki onurunda.. 

Gözlerinde ise,  

Hüznün izleride olmuş,  

Mutluluğunda.. 

Ben ise kırılan kalbinde,  

Varolmak için geldim... 

Oraya yerleşmek için geldim.. 

Umutlarını yeşertmeye,  

Acılarını silmeye geldim.. 

Aşkını küllerinden almaya,  

Kaliteni önce sana,  

sonra herkesegöstermeye.. 

Senin kendi doğrularında,  

Kendimi bulmaya geldim.. 

Neden sensin ? 

Çünkü bir bilensin.. 

Toprak SARİ 

Açıklama: Bu şiir benden acizane...AŞKTA AYRILIK, HASRET ÇEKENLERE VE HÜZÜN YAŞAYANLARA... 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..