Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

NEDEN TOPLUMSAL DEĞİLİZ

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Kökü

Çok eskilere dayanan bir Ulusuz

Uzun yıllara varan birlikteliğimiz var

Derin

Çok yararlı

Ortak değerlerimiz var

 

Bu ortak değerlerimiz

Bizden olsun

Dışarıdan olsun

Herkesi etkiliyor

 

Bu böyleyken

Bugünleri güzelleştirmede

Çok yavaş kalıyoruz

Eller gidiyor Aya

Biz kalıyoruz yaya

 

Bu durum

Ulusumu çok seven

Ben öğretmen Halil’i

Karamsarlığa gark ediyor

 

Düzelelim

Her şeyi yerli yerine koyalım

Güzelleşelim

Diye dil döküp duruyorum

 

Gel gelelim

Anlatamıyorum canlarım

Anlatamıyorum

Durmadan

Anlatmak için

Nasıl bir yol izlemeliyim deyip duruyorum

 

Son çare olarak

Ülkeyi seven

Samimi milliyetçi

Samimi insaniyetçi

Gerçek anlamda bilinçli insanlarımıza

Seslenip

Birlikte yola çıkmamızı görüyorum

 

Bu çalışmanın özü

En samimi

En çıkarsız

En saygılı

En sevgili

En Artniyetsizce

Öncelikle

Ülke yönetenlerimize

Sonra genel olarak halkımıza

Güzel ilişkiler içinde bulunmayı

Bilimsel çözümlere yönelmeyi

Sorunları

Ortak değerler çerçevesinde

Ele alıp

Ortak çözümlerini bulmayı

En saygılı şekilde söylemektir

 

Toplumsal sorunlar

Ortak paradigmalarla çözülür

Hem de çok kolayca

 

Taşın altına

Hepimizin eli girerse

O taş çok kolay şekilde

Yerinden oynar

Yerli yerine oturtulur

 

Ülkemiz

Bilen

Yapabilen

Olabilen

Sahip olabilen

Yakın olma ilişkisi gelişmiş

Çok fazla insanla dolu

 

Yöneten kesimimiz

Bu değeri kullanacak

Ülkemiz

Tez zamanda ayağa kalkacak

 

Güzeller güzeli bir ülkemiz olacak

Ben bunu arzuluyorum

Hem de hasretle canlarım

 

Gelin birlik olalım

Çözülmedik sorun koymayalım

Gelin

Gelin

Gelin canlarım gelin

Şu güzel Yurdumuzu geleceğe taşıyalım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..