Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '22

 
Kategori
Deneme
 

NeRDeN

NeRDeN’in
Misali Hikâyesi
NeReDeN NeRDeN’e nasıl
Geldik
Bir bilseniz
Zamanın içinde yaşananları duysanız inanamıyorum dersiniz
Anlatılan her şeyin vardır bir gerçeği sorsan bir türlü sormasan bin türlü eşleşmesi
İnanamadım kime önem gösterdi isem insan saydım dersiniz
Ben insanlığı yaptıklarımla çok iyi anladım
Bazı kişilerin hayatları rezil rüsva idi, geçmişleri
Yaşadıklarına şahit olunca farkına vardım
Elinde tutup kaldırmak belki insanlığa eş değerdi
Anlamadılar gerçeği
Sevgi ve aşk üzerinde bir konuştular mı?
Sen sanırsın
Ferhat ile şirin
Yok, yok
Leyla ile mecnun diyelim.
Mecnun olmak zorda Leylayı her yerde bulmak kolay
Kralın kızı olmak değil, hamalın kızının hanım efendiliği olay
Üç kuruşa hayatı satanlardan bahsetmeyelim isterseniz
Çocuklarım olmazsa asla diyenin hikayesinin yalanlarını dinlediniz
Hak reva etmiş yaşadıklarına
Bundan sonrasına
Ne
Senden
Öncü nede bir büyük, olur dersiniz.
İsmail Esiner
NeRDeN Şiir Kitabımdan Alıntıdır

 

 
Toplam blog
: 12
: 11
Kayıt tarihi
: 21.06.22
 
 

1975 Konya doğumlu İlköğretim ve Liseyi Konya da okudum. On üç yaşından beri şiir yazmaktayım. Ha..