Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Neredesin Efendim

Neredesin Efendim
 

Sırlı bir sesleniştir ta içerinden gelen
Rabbini bilecektir, nefsini bilebilen

Vehminden gelecektir, hamle üstüne hamle
Bu vehimden kurtuluş reçetendir la havle

“Levlake levlak” sırrı kainatın sırrıdır
“Len terani” nidası bir biatın sırrıdır

Arş-ı Rahman eylesin gönlünü kamil mürşit
Gönlünden gelen sesi; işit, durmadan işit

Allah desin her zerren, zikirsiz kalmayasın
Bu hayal dünyasında gaflete dalmayasın

Fail O’dur, Mevsuf O; Zat desen zaten O’nun
Her birini zevkeyle böyle Hakk olsun sonun

Namaz kılarım sanma, kılan kılınan O’dur
Fenafillah dediğin hakikat işte budur

Allah var gayrı yoksa bu varoluşun nedir?
Bunda bir hikmet varmış, birazcık düşün, nedir?

İşte bunlar derdimdir, söyleyemem kimseye
Sırlarımı değişmem dünyada hiçbir şeye

Hacıoğlu neylesin, derdini kimse desin?
Tut beni düşmeyeyim, Efendim neredesin?

(10.44, 29 Ekim 2011, Denizli)

Murat HACIOĞLU

19.07.2013, Denizli

 

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..